לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט בעקבות עיצוב!




היי לכולם!
טוב אז הצלחתי לגבש פוסט למרות שהראייה שלי לא התגבשה - מצטערת מראש על העיצוב בסוף, אני יודעת שהוא לא הכי טוב אבל עשיתי מה שאני יכולה יחסית למצב שלי חחחח
אז הפוסט הזה בעצם מורכב מהשלבים שונים של העיצוב, החל מבחירת התמונה בעצם(תמונות לעיצובים) ועד הסוף, שזה בעצם הכיתוב והסטייל אצלי
אני מקווה שאהבתם את הרעיון, מצטערת שהפוסט יצא יחסית קצר
 
אז מה יהיה לנו היום?
-תמונות לעיצובים
-טקסטורות גדולות להורדה
-PNG להורדה
-PSDים להורדה
-פונטים להורדה
-סטיילים להורדה
-פאטרנים להורדה
-העיצוב הגמור שלי
 
אז למה אנחנו מחכים? בואו נתחיל!
תמונות לעיצובים להורדה
~תוצרת חוץ, לשימוש חופשי~

 
 
טקסטורות גדולות להורדה
~תוצרת חוץ, לשימוש חופשי~

 
 
PNG להורדה למנויים
~תוצרת חוץ, לשימוש חופשי~

 
PSDים להורדה
~תוצרת אישית, לשימוש אישי עם קרדיט מצורף בלבד~
הבייס המקורי
 
 
 
 
 
פונטים להורדה
~תוצרת חוץ, לשימוש חופשי~







סטיילים להורדה
~תוצרת אישית לשימוש אישי עם קרדיט~


  
 
 
פאטרנים
~תוצרת חוץ לשימוש חופשי~

 
העיצוב הסופי שלי
~כל מה שהשתמשתי בו נמצא בפוסט, לצפייה בלבד~


מקווה שאהבתם את הפוסט :)
נכתב על ידי , 28/1/2018 18:34   בקטגוריות PNG לרשימות, טקסטורות גדולות, סטיילים, פאטרנים, פונטים, פיאסדי, תמונות לעיצובים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
33,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHilulaDesigns - בפוסט בעקבות עיצוב! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HilulaDesigns - בפוסט בעקבות עיצוב! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)