לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

מתכסה בעננים


בואו הקרב של החורף כה משמח אותי. כל כך הרבה זמן לא שמחתי כך (או בכלל הרגשתי טוב) בתחילת שבוע כלשהו (למעט בתחילת השבוע בו נפשתי במאליה - ובאמת אני חייב לכתוב איזה פוסט על מה שהלך במאליה, על אף ש... what happens in Malia, stays in Malia), ולמזג האוויר המשתנה חלק ניכר בתחושה הזו. כמעט לאורך כל הקיץ הייתי שרוי במופע ספציפי של דיכאון עונתי. אני לא זוכר את זה כה עוצמתי כמו השנה. התשוקה שלי לחורף גדלה פי כמה מימדים בתקופה האחרונה.

יש בתוכי אווירה של גשם, על אף שהוא עדיין לא ממש יורד שם בחוץ, אבל לפעמים גם האווירה הזו מספקת אותי במידה מסוימת. אני נוהג להביט החוצה אל השמיים הבהירים ומדמיין אותם מתכסים בעננים, את השמש נעלמת לה ויחד איתה האור המתפוגג, את האפלה הנרקמת ואת הגשם המטהר שמחל בנגינתנו המרגיעה.

בכלל לא אפל בחוץ, למעט ימים מסוימים. הימים אכן כבר מתקצרים להם, ובקרוב גם חוזרים לשעון החורף האהוב, כך שהאפלה תורגש בי הרבה יותר. הרוח הסתווית בערבים ההולכים ונעשים חשוכים מנעימה את החזרה הביתה מהעבודה. כמובן יהיה הרבה יותר נחמד גם לנסוע לעבודה כשהשמש אינה מבצבצת ונוצצת בשמיים.

יש יותר מדי אור בארץ הזו, וזה ממש מעצבן. הייתי מת לגור בסקנדינביה. זה פשוט מדהים שם. אבל כל מה שבא לי עכשיו (והוא בגדר בר-השגה) הוא להאזין לנגינתו של הגשם, ולא באמצעות RainyMood (שזה דווקא נחמד, אבל לא משרה בי תחושה אמיתית של חורף).

החורף נוהג לעטוף אותי ביופיו הרב. אני לעולם איני לבד כשהחורף לצידי. הוא סוער יחד איתי, סוחף את כל רגשותיי, והוא מטהר את ליבי באמצעות המים האלוהיים הטריים והאוויר הצח והנקי.

 
אז עכשיו אני מתחיל (או בתכלס ממשיך) ללמוד, וזה נחמד מאוד - תוספת מעולה לחורף. זה משהו שנותן לי סיפוק שהיה חסר לי בזמן האחרון. הפעם האחרונה שלמדתי הייתה למבחן ה-CCNA שעברתי בהצלחה. רק חבל שבחרתי הסמסטר רק קורס אחד שהוא די קליל עבורי, ואני כבר יודע את רוב החומר בו. הייתי יכול להוסיף עוד משהו מתמטי נחמד. טוב, לא נורא. "נחיתה רכה" באוניברסיטה הפתוחה.
 
הכרתי מישהי נחמדה מאוד. היא מוזיקאית, והיא שרה מעולה. ידידה שלי הכירה לי אותה כבדרך אגב כזה. שמענו 88FM באוטו, ובדיוק שודרה אחת תוכניות הג'אז הנחמדות שיש שם, אז היא המליצה לי לשמוע הקלטות שלה, וכה עשיתי.
לאחר ששמעתי את ההקלטות פניתי אליה והתחלנו לדבר. ואז קבענו לצאת באופן ספונטני לאיזו הופעה של The Blues Rebels, הרכב מקומי שעושה קאברים ממש נחמדים לשירי בלוז (ומעט רוקנרול) במועדון השבלול. היה בהחלט שווה את הכסף! הייתה אווירה מאוד אמריקאית של תחילת המאה ה-20. חזרנו איזו מאה אחורה בזמן (אבל החשמל בגיטרות נשאר כמובן).
עכשיו, הממ... עכשיו אני מעוניין לצאת איתה לדייט. גם אם לא יילך, התקווה הזו משרה בי איזושהי תחושת משמעות יתרה. כנראה אציע לה לקראת הסופ"ש, אלא שבסופ"ש אהיה במקום אחר לגמרי...
 
 
בפרוגסטייג'!!! גאד, אני הולך לראות את Haken בלייב!!! וגם את Circus Maximus, וכמובן גם את Distorted Harmony (בפעם השלישית)!!! אבל עזבו הכל, אני מעולם לא התרגשתי כל כך... באמת מעולם לא התרגשתי כל כך. מעולם לא הייתי בהופעה של להקה מחו"ל, ועכשיו לא רק שאהיה בהופעה של להקה מחו"ל, אלא שאהיה בהופעה של שתיים מהאהובות עליי ביותר, ולא רק זאת - בהופעה של האהובה ביותר!!! אני פאקינג הולך לעמוד בשורה הראשונה, ושכולם יקפצו לי. מגיע לי - אני אחד המעריצים השרופים הראשונים של Haken בארץ!
אם עד לפני כשנה יכולתי לומר בבטחה ש-Dream Theater הם הלהקה האהובה עליי ביותר, Haken פשוט גזלו מהם את התואר הזה באופן סופי, במיוחד לאחר צאת האלבום האחרון שלהם (הוא לאו דווקא הטוב ביותר, אלא המרגש ביותר). אני פשוט מאוהב בלהקה הזו, וזה פשוט חלום שמתגשם עבורי לראות אותם בלייב!
וכל אווירת הסטלה של האוהלים והאנשים המגניבים. מלא פרוגרים ומטאליסטים תחת מקשה אחת על שפת הכינרת, עושים שמח בלונה גל וחותמים את הקיץ בצורה הטובה ביותר שאפשר, עם מלא פיצות בקיבה. (:
אגב, Distorted Harmony אמרו לי שהם רוצים שאקפוץ לומר להם שלום, על מנת שיוכלו להודות לי באופן אישי על הערך שכתבתי עליהם בוויקיפדיה האנגלית (הערך הראשון שכתבתי בוויקיפדיה אי פעם). הרבה זמן רציתי לעשות את זה, כי אני מאוד רוצה שהם יצליחו, וערך בוויקיפדיה בהחלט יכול לעזור, אז את המשימה השלמתי ביום שישי האחרון. השקעתי כמה שעות טובות, ובסופו של דבר התוצר עלה על המצופה. D:
 
יש לי כתובת נחמדה חדשה לבלוג: www.obscured.tk
כל מי שמעוניין - יכול ליצור עבור הבלוג שלו או האתר שלו או ה-whatever שלו כתובת עם הסיומת הזו בחינם דרך כאן.
 
ולעניין נוסף - ביום שבת חיפשתי משחק מחשב חדש לשחק. רציתי משהו יוצא דופן, ובהחלט מצאתי. ממליץ לכל חובבי המשחקים מסוגות Safecracker ו-Escape the Room וגם לכל מי שאוהב מסתורין על המשחק Gone Home שראה אור לפני כחודשיים. הוא די קצרצר, אבל בהחלט פורץ דרך מסוגו מבחינתי ומבחינתם של רבים אחרים. הוא לא מתאים לכל אחד, כי הוא לא משחק במובן המוכר של משחקי מחשב, אלא יותר בכיוון של "interactive story" ("סיפור אינטראקטיבי").
במשחק תגלמו עלמה צעירה שזה עתה חזרה הביתה מטיול באירופה ומצאה אותו ריק מנפש חיה, ועליה לחקור אותו ולתור אחר רמזים אודות מה שקרה בתקופה בה הייתה באירופה. העלילה מתרחשת "אי שם" בשנות ה-90, כשרשת האינטרנט המודרנית עוד הייתה בחיתוליה, כך שהרבה "ילדי קסטות" יוכלו להתחבר אליה (יש בה מלא מוטיבים מעוררי נוסטלגיה של שנות ה-80 וה-90). (:
 
ו... "סורק אפלה" פשוט שרף לי את המוח. לא רק הספר, אלא באופן מפתיע גם הסרט, שהצליח להעביר במעט את התחושה ההזויה שהספר מעביר. בכל אופן, "ואליס" היה ללא ספק הרבה יותר טוב.
 
בוּנגעלך.
נכתב על ידי Ob5cur3d , 8/10/2013 01:01   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, מוזיקה, הגיגים פילוסופיים / מדע בדיוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)