לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

אנשים שצריך להרוג


שמאלנים
הומואים ולסביות
טבעונים
חולים כרוניים ונכים בנפשם או בגופם
רזים
דתיים
לבנים
עשירים
טיפשים
...
ימנים
סטרייטים
אוכלי חלב ואוכלי בשר
בריאים
שמנים
חילונים
שחורים
עניים
גאונים
 
בקיצור - את כולם צריך להרוג, אבל אני לא דואג, כי החיים הורגים את כולם.
 
(נכתב בציניות שחורה על מנת להראות ולהדגיש שהבחנה בין אנשים על רקע גזע, נטייה מינית, דת וכו' היא חסרת משמעות ומיותרת, כי לאף אחד אין יתרון על האחר כשזה מגיע לעובדה שכולם מתים בסופו של דבר.)
 
סובלנות, אנשים... סובלנות. אף אחד אינו טוב יותר מהאחר כשמדובר בהתבוננות שטחית שכזו. מאחורי כל אישיותו של אדם ודעותיו עומדות מספר סיבות שהפכו אותו למי שהוא ולבעל הדעות בהן הוא מחזיק. לא תמיד ניתן לבחור. הבחירה היא בגדר אשליה.
 
איננו יכולים לכפות על אנשים דרך חיים מסוימת. איננו יכולים לקבוע סטנדרטים כחברה. עלינו להבין שיש אינספור גווני אישיות, ומוטלת עלינו משימה קשה לנסות לגשר בין כולם. המפתח הראשוני הוא הבנת האחר, ההידברות. זה משהו שלצערנו לא קיים כיום וספק אם יהיה קיים מתישהו, אבל כל אחד יכול לקחת את זה על עצמו ולשים את עצמו מדי פעם בנעליים של האחר. מה הוא חווה שגרם לו להיות מי שהוא?
 
ברור שזה קשה. ברור שזה נראה בלתי אפשרי. אני בעצמי לא מאמין שזה אפשרי, אבל אני עדיין רואה חשיבות מסוימת בהבנה, כי רק משם אפשר להגיע למציאות טובה יותר.
 
כיהודי אני רואה כמה סבלנו דורות על גבי דורות; כישראלי אני רואה עד כמה עמוקים הם הפצעים בחברה שלנו; כאדם אני רואה כמה שנאת חינם ואבסורד ישנם בעולם הזה.
 
זה המצב, אנשים. קשה לחיות עם זה, אני מניח, אבל זו האפשרות היחידה שיש לנו. גם אם קרוב לוודאי שום דבר לא ישתנה, זה כל מה שנשאר לנו.
 

 
נכתב על ידי Ob5cur3d , 19/10/2013 15:02   בקטגוריות הגיגים פילוסופיים / מדע בדיוני  
הקטע משוייך לנושא החם: 18 שנה לרצח רבין
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)