לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

גיבובים #000001


[נו, באמת. כאילו אי פעם אגיע ל-999999...]
 
0
 
ביום חמישי סקנדינבית קפצה לומר "שלום", והיא באמת סקנדינבית - היא ענדה על צווארה תליון של יגדראסיל (סחטיין)! לבשתי חולצה מכופתרת בצבע ורוד, שזה כל כך לא הולם אותי, אבל אין מה לעשות; לפחות היה לה על מה לצחוק. מתברר שכחלק ממזימתה לברוח מהבית, סקנדינבית, המיואשת ממשפחתה, תעבוד בבניין השכן, כך שבערבים נוכל לצאת לשחק באולינג ולרסס גרפיטי ברחבי העיר הגדולה.
את הדיון שהתפתח בינינו אפשר לסכם כך: סוכם שלא כל אחד ששומע מוזיקה איכותית חייב לנגן או ליצור מוזיקה בעצמו; סוכם שעם קובץ מילון ועם מעט חוקי שפה ולוגיקה (ואפילו בלעדיהם) ניתן בקלות לפתח "אייל גולן אוטומטי" שיכתוב שירי פופ-מזרחית (ואני יודע שלא אייל גולן כותב את השירים שלו, אבל ככה בא לי לקרוא לתוכנה); סוכם שבדת יש המון בולשיט; היא טוענת שברוסיה ושכנותיה יש יחס של 7 נשים על כל גבר, ולכן יש כל מיני אתרים של כלות מזרח-אירופאיות למכירה (בנוסף לכך שהמצב הכלכלי שם לא משהו); היא חידשה לי שחוק השבות מאפשר ללא-יהודים שהם נכדים לסבים יהודים לעלות ארצה, מכיוון שהנאצים הגדירו כיהודי גם את מי שאינו נחשב ליהודי לפי ההלכה אך סבו או סבתו הם יהודים.
בקיצור - סקנדינבית לא טיפשה, על אף שהיא בלונדינית במקור (בניגוד לגברת ג'אווה, אתם יודעים).
(פאק, שמתי לב לכך שיש מצב שאני אחד הבלוגרים המעטים כאן שמשתמשים בנקודה-פסיק...)
 
1
 
אני לא הגבר היחיד שישן עם בגדים רגילים, שחדרו מסודר באובססיביות (וגם מאובק בשל כך) בכל רגע נתון ושלא אוהב סקס ואלכוהול. נכון?
 
2
 
למה לעזאזל אי אפשר להגיב לפוסטים ישנים בגלל מערכת ה-CAPTCHA התקולה הזו?!
 
3
 
יש לי תחביב לחטט בבלוגים מתים (לא פעילים). משהו בהם מעלה בי תחושות וניחוחות של נוסטלגיה או הרגשה מיוחדת כזו. לפעמים נראה שהם שייכים לאנשים מעניינים שהייתי מעוניין להכיר בזמנם.
האם בעלי הבלוגים הללו נזכרים בהם או מתגעגעים אליהם לעיתים? האם מדי פעם יוצא להם לשקול לכתוב בהם איזה פוסט קטן לזכר הימים?
בעיקרון - זה סופו של כל בלוג (אחלה פרפרזה). לחשוב שגם לזה שלי יהיה סוף... O:
 
4
 
מאז שאני מכיר את עצמי אני כותב המון. בערך מאז שהייתי בן 15 רציתי לפתוח בלוג, אבל תמיד נמנעתי מזה, מכיוון שפחדתי (בצדק) מכך שבגלל ה-OCD זה רק יחרפן אותי. והאמת - זה מה שקורה היום. למרות זאת, איני מצר על כך שפתחתי את הבלוג. אני מכיר כאן אחלה אנשים, ובסה"כ נחמד לכתוב ולפרסם קטעים ולקבל פידבקים שלא קיבלתי בעבר, ונחמד לקרוא אצל אחרים ולהגיב ולהיות בלוגר "פעיל". אבל זה פחות נחמד שהטקסים של ה-OCD מתלווים לכל זה. טוב, הצרות שלי... :(
 
5
 
Arrow סדרת קומיקס (כלומר סדרת טלוויזיה המבוססת על קומיקס) למופת! פשוט עשויה היטב. וזה רק הולך ומשתפר.
 
6
 
"Tyranny" ו-"Room V" של Shadow Gallery הם אלבומי קונספט נהדרים (שניהם מגוללים את אותו הסיפור)! מומלצים מאוד עבור כל אוהבי הפרוג.
 
7
 
הגעתי למסקנה ש-Dream Theater הם כל מה ש-Shadow Gallery לעולם לא יצליחו להיות, אבל Shadow Gallery הם כל מה ש-Dream Theater מעולם לא הצליחו להיות. הם משלימים אלה את אלה בצורה מיוחדת ומדהימה.
 
8
 
הגעתי למסקנה נוספת שהאלבום החדש של Dream Theater הוא אינו יותר מפסיפס של חצי מהאלבומים הקודמים שלהם. ימי Dream העליזים תמו. לדעתי הגיע הזמן לחתוך את לאברי, לפרק את Dream ולהקים לתחייה מחודשת את Liquid Tension Experiment. באמת כבר אין להם יותר מה להציע בתור Dream Theater.
אם כבר ב-Dream ו-LTE עסקינן - לפחות אהבתי את האלבום "Solipsistic" של ההרכב החדש של שריניאן (Semantic Saturation), שקרוב לוודאי יופיע בין עשרת אלבומי השנה בפוסט סיכום שנת 2013 במוזיקת הפרוג, אשר צפוי להתפרסם כאן על-ידיי בתחילת חודש ינואר 2014.
 
9
 
בין שמות המכונות בחוות השרתים בעבודה שלי ניתן למצוא: Hendrix, Journey, Zeppelin, Neuromancer, Dexter, Morpheus, Crimson, Megadeth (וזו רק טעימה קטנה).
 
A
 
להעלות את הדמואים לבלוג, או לא להעלות את הדמואים לבלוג? O:
 
B
 
חורף? עננות? גשם? חושך? קור? מה בסה"כ ביקשתי? >:
 
C
 
נזכרתי באיזו כתבה שקראתי על חשד להטרדה מינית בגן ילדים מצד ילד בן 6, או משהו כזה. הילד חשף את איבר מינו בפני ילדה מהגן.
הטרדה מינית? זה בסה"כ משחק של ילדים, גאד!!! זה לא אומר שהוא יהפוך לעבריין מין! אפילו אני שיחקתי ביסודי "I'll show you mine if you show me yours". הפכתי לעבריין מין? לא.
עזבו ת'ילד בשקט. אל תהפכו אותו לעבריין כשהוא לא, כי אז הוא באמת יהיה אחד כזה. -.-
זה משחק כל כך נפוץ אצל ילדים... והוא נובע מסקרנות טבעית. הוא לא באמת התכוון לפגוע במישהי.
 
D
 
כבר למעלה מחודשיים לא הייתי במסיבת טבע. חבר כתב לי שחבריו רוצים שאבוא למסיבה הפרטית שלהם לאחר שביצעו "סקאוטינג" במסיבה פרטית קודמת ובה נמצאתי מועמד מתאים להפוך לאיש זאב ולשאוג גם במסיבה שלהם. ואני "סחי" לגמרי כשאני עושה את זה, אגב... לא סמים ואף לא אלכוהול. פשוט חולה נפש בטבעי (אחרת מה אעשה במסיבות טבע כשכולי "סחי"?). ואז אין פלא שכולם רוצים שאסנתז להם איזה סם באמצעות דגימה מהמוח שלי...
 
E
 
פלומה החליטה שבא לה לבצע עבודת חקר בנושא "שימוש במוזיקה כמנגנון להכנסת מוס (כך היא מכנה אותי) למיטה". מעניין מה יהיו הממצאים של עבודת חקר מסוג זה.
האמת היא שהיא כלל אינה צריכה להתאמץ. היא כבר עברה את הסינון. היא יכולה לבוא לישון איתי, וגם הדובי שלה מוזמן. (=
אני מקווה שהיא לפחות תארגן איזה פלייליסט נחמד ללילה המיוחל. (8
היי - אל תטעו ותחשבו שיהיה סקס או משהו... היא אחותי הקטנה האהובה! (= ואני בכלל עדיין א-מיני כזה. O:
 
F
 
שבת שלום ושיר נהדר לקינוח.
 
נכתב על ידי Ob5cur3d , 9/11/2013 01:17   בקטגוריות "חסר קטגוריה"  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)