לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

שזירה


היא סיפרה לי מדוע

היא סיפרה לי שקרים

תמיד עליי להתמודד עם כך

 

סיפרתי לה כיצד

תמיד נשארתי

תמיד חיכיתי

לחינם

 

כשאלך מכאן

כשאשאירך מאחור

אראה איך השנים

חלפו על פנינו

 

ואוכל לראותך

רצה בשבילי העצב

אוכל לראות את דמותך

נעלמת בשבילי העצב

 

כשתלך מכאן

כשתשאירני מאחור

תראה איך כל השנים הללו

חלפו על פנינו

 

ואוכל לראותך

חומק לשדות הצער

אוכל לראות את דמותך

מוסווית בין שדות הצער

 

 

 

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 28/11/2013 23:02   בקטגוריות תרגום יצירות, סיפרותי, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)