לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

הליטוף האחרון


לפני 4 שנים בדיוק בחודש הזה קיבלנו אותך לביתנו. אני זוכר שיצאתי הביתה מהטירונות והופתעתי לגלות שיש לנו חבר חדש בבית.

 

אני יודע שלפעמים הרגשת דחוי ממני... אתה יודע - הבלאגן עם ה-OCD שלי. עם כל האהבה שלי אליך, לא ממש יכולתי להתקרב אליך פיזית כמו שרצית, אבל אתה יודע שהשתדלתי - האמן לי שהשתדלתי. אני מצטער שלא יכולתי לתת לך לשהות בחדרי יותר מדי, אבל אתה יודע כמה תמיד התאמצתי ללטף אותך כשחזרתי הביתה, כמו אתמול, הליטוף האחרון.

 

אומרים שכשיש לך כלב בבית שמזנק עליך כשאתה מגיע הביתה בסוף היום, שום יום אינו יכול להיות עצוב. עכשיו אני ממש עצוב שעזבת אותנו ככה בטרם עת. מסכן קטן... אילו רק יכולת לראות עכשיו את הדמעות בעיניים שלי, להרגיש את ליבי פועם כך בחוזקה.

 

אף פעם לא רציתי שיהיה לך רע. לא משנה כמה היית מציק, מסריח ומטנף כל דבר בבית, תמיד הייתי משחק איתך, יצור פרוותי שכמוך.

 

אני מתקשה לקבל את העובדה שאתמול היה הליטוף האחרון... מתקשה להיזכר בך בלי לבכות, בכל כך הרבה רגעים שהשהות שלך הייתה מובנת מאליה, כמו לפני יומיים כשהבטת בי בזמן שעבדתי על המטלה שלי.

 

האבל הוא הרגש החזק ביותר, ועל אף שאתה לא אדם, זה לא מוריד מהערך שלך, כי כשמדובר באבל, זהו אבל לכל דבר.

 

עכשיו כולי מלא תהיות מטאפיזיות. הגורל יכול להיות כל כך אכזרי לפעמים. כל דבר קטן יכול להשפיע על חיים ועל מוות. לפעמים ישנם צירופי מקרים שיכולים לקבוע את חייו או את מותו של יצור, בלי שהוא בחר בכך. דטרמיניזם של מכונות בעלות מודעות... אפיפנומנליזם. או שכולם הם זומבים פילוסופיים. חלום מציאותי של סיבתיות הסתברותית של חוסר סיבתיות קוונטית של עולמות מרובים אינסופיים... המוח משתגע מחוסר הידיעה. מהו ההווה ומהו הזמן? הטירוף של שטיינס;גייט... אין פלא שאנשים מעדיפים להאמין באלוהים. לפני רגע היית חי, ועכשיו אתה מת, אבל איפה אתה באמת נמצא עכשיו?

 

אני לא יודע איפה אתה נמצא עכשיו, אבל רק רציתי שתדע שאני אוהב אותך, ושאתה כל כך תהיה חסר לי עכשיו, אחרי כל כך הרבה זמן ביחד.

 

היה שלום, צ'רלי, כלב אהוב. אוהב אותך בכל ליבי.

 

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 30/5/2014 13:52   בקטגוריות "חסר קטגוריה"  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)