לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

זיין את כולן


זיין אותן,

זיין את כולן -

בחייך, תהיה גבר.

 

תראה איזו כוסית!

וואי, איך הייתי עושה אותה!

 

אם היא הייתה באה

ואומרת לי שהיא רוצה,

הייתי דוחף לה בזה הרגע.

 

כל הגברים הם חרא;

כל הגברים רק רוצים לזיין;

כל הגברים מניאקים;

כל הגברים חושבים רק על סקס.

 

לא יכול להיות שאתה לא אוהב סקס;

לא יכול להיות שאתה לא אוהב בירה;

לא יכול להיות שאתה לא אוהב כדורגל;

לא יכול להיות שאתה גבר -

איזה מין גבר אתה?

 

תפסיק לשחק אותה -

כל גבר אוהב סקס,

ולך יש בעיה -

טפל בה.

 

אולי מה שאתה צריך

זה פשוט לנסות.

לא אהבת?

אז נסה שנית.

 

כל הנשים צריכות לקבל זין;

כל הנשים מחכות שיפת(ח)ו אותן;

כל הנשים פותחות רגליים;

כל הנשים שרמוטות.

 

אישה אנסה אותך?

אל תהיה מצחיק...

זה בלתי אפשרי -

אישה לא יכולה לאנוס גבר,

הרי גבר תמיד רוצה.

 

הנה עומד לך -

זה אומר שאתה רוצה;

זה אומר שאתה גבר.

 

איך אתה לא נהנה מסקס?

אין דבר כזה א-מיני -

זה מנוגד לטבע,

ואתה כישלון של הטבע,

אז אתה תיכחד.

 

עשית סקס?

וואי, איזה גבר!

תביא כיף -

עכשיו אתה אחד מאיתנו.

 

-

 

החברה שלנו חולה -

דוחפת מין לכל מקום.

ואז אין פלא שאתה חושב שבא לך, כשבעצם לא בא לך;

ואז אין פלא שאתה מרגיש רע אם אין לך משיכה או תשוקה.

 

החברה שלנו חולה -

מסווגת מגדרים על פי תכונות;

מלאה בנורמות, מיתוסים, סטריאוטיפים ודעות קדומות.

ואז אין פלא שאתה מרגיש רע עם זה שאתה גבר;

ואז אין פלא שאת מרגישה שנמאס לך להיות אישה.

 

החברה שלנו חולה -

שופטת אנשים על ימין ועל שמאל.

אי אפשר להיות שמנות;

אי אפשר להיות שעירות;

אי אפשר להיות הומוסקסואלים;

אי אפשר להיות ביסקסואלים;

אי אפשר להיות טרנסג'נדרים;

אי אפשר להיות אסקסואלים;

אי אפשר להיות בני אדם עם אישיות.

 

-

 

א-מיניות אינה מחלה. טוב לי עם זה ככה. רק הייתי רוצה שאנשים יבינו ויפסיקו להטריד.

אני לא צריך טיפול. החברה צריכה.

 

[קטע מיוחד לקראת שבוע הגאווה, מכיוון של "סטייה חברתית" שקצת נזנחה הצידה.]

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 4/6/2014 12:33   בקטגוריות ביקורת  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)