לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

אזעקות שווא


מתעורר לבוקרו של יום מכוער, בו אמצא כל סיבה לשנוא את עצמי. הנכות שלי - זו שמעיבה על חיי - אין בי עוד כוח להתמודד עימה. אני בשיא השפל שלי. היכן הימים בהם יציבותי הייתה בשיאה? חלפו הם כלא היו. בזיכרוני ימים של שירות צבאי בו רק פרחתי מעלה, והיום כשקוראים לי למילואים כלל אינני מסוגל לכך. מזה כשנה אני גולש על מדרון כה חלקלק ומגלה עומקים חדשים מדי יום ביומו. החרדה כילתה אותי, כילתה היא את נפשי. החרדה רמסה את חיי, רמסה את כל כישוריי ואת יכולת תפקודי תחתיה. התקפי חרדה קשים הפכו לשגרת חיי, ואין ביכולתי לעשות דבר כדי לעצור את הווירוס הזה שפוגע בכל תא שבגופי. המשמעות ומטרותיי מתערבלות בתוך קהות חושיי העמוסים בעיבוד של מידע שמוחי מייצר - מחשבות טורדניות שמעיבות על כל דרך חשיבה ראציונלית.

 

מתעורר לבוקרו של יום מלחמה. הטילים שועטים בשמיים, אך השמיים אינם מעוננים. אני רואה בבהירות דברים שאני יודע שהם האמת שלי. אני מתבונן במראה ורואה כמה חתיך נעשיתי בשנתיים האחרונות. אני רואה אדם חזק שניצב אל מול קשייו ולא חדל מלהאמין כי בוא יבוא היום בו יגבור עליהם באופן סופי. לא משנה כמה אזעקות שווא מוחו ישמיע, הוא יישאר רגוע ונינוח אל מול כל הסכנות הפיקטיביות בהן מוחו אותו מעמיד. אני אדם אמיץ וחזק. אני מתבונן במראה הישר אל תוך עיניי ורואה כמה נפשי היא נפשו של אדם טוב ומיוחד, שלמרות כל המחשבות הטורדניות על היותו אדם לא טוב שאין בו דבר מלבד נפש חלולה ופצועה, שלמרות כל החרדות שתוקפות וקוברות אותו תחתיהן, אין הוא נכנע להן ועדיין מאמין הוא בטובו ואוהב הוא את עצמו. אני מתבונן לתוך עצמי ורואה כמה חכם ונבון אני, אולי אחד החכמים והאינטליגנטיים ביותר שאני מכיר בחיי, ואין אני מצטנע אל מול עצמי לחשוב כך. אני קורא את כתיבתי זו ורואה כמה יצירתי אני, כמה עוצמה יש במילותיי מלאות התשוקה הללו.

 

אני אוהב את עצמי, ואת זאת אין החרדה תוכל לשנות לעולם. ימים אפורים הופכים בהירים, כשלעבר מטרותיי אני מכוון וצועד ובהצלחתי אני מאמין. לא יהיה שום הר בדרכי שלא אצליח לעבור על פניו, כי הרים ופסגות הם מטרותיי מלכתחילה. לא איכשל, כי לחרדה אין כל סיכוי להביסני. אני הוא השולט בעצמי, אני הוא המפעיל את רגליי לצעוד בשביל בו אני חפץ, אני הוא האדון לעצמי, אני הוא המנצח על כלי תזמורתי, ואין לי שום צל של ספק בכך שאנצח.

 

האדם איננו פיסת זמן ארעית, והוא איננו הדמות שהוא בעת מסוימת. האדם הוא מי שהוא היה, מי שהוא הווה ומי שהוא יהיה. האדם הוא עבר, הווה ועתיד - כל אלה כאחד. כך הוא היקום, ומכאן נובע שכך הוא גם האדם.

 


 

בשעה טובה Distorted Harmony השיקו את אלבומם השני "Chain Reaction". כבר קניתי כרטיס להופעת ההשקה שתתקיים בבארבי בת"א ב-10 באוגוסט. כולם מוזמנים!

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 10/7/2014 19:30   בקטגוריות פסימי, אופטימי, חרדה / דיסוציאציה, יצירות שלי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)