לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

ניו זילנד


השעה שלוש אחר-הצהריים. אני מאזין כעת לראשונה ל"נהר האינסופי" של פינק פלויד. חזרתי מהפגישה האחרונה עם הפסיכולוג. העננים בשמיים כה יפים, כמו תמיד; האילנות שמחים לרוות צימאונם. הרוח החורפית כה נעימה היא, עד כי אדמה עצמי לטובל בטוהרתה.

 

הלילה הברקים לא חדלו מלהבזיק אורם פעימה אחר פעימה, והרעמים ניגנו לי שיר ערש עת נרדמתי; הגשם השוטף נטף ללא חדל והתדפק בחוזקה על שמשת חלוני כאילו ברצונו לסחוף אותי יחד איתו במשב האוויר הצלול.

 

בעוד יומיים אמריא לארץ רחוקה, עבור שלושה חודשים של שיכרון טבעי, עבור אותם הנופים המתפרשים מאופק לאופק, המתפרצים מהשחר ועד השקיעה, המתגלים מצאת הכוכבים ועד הנץ החמה; על מנת להוות, לחוות, להתנתק, להתחבר, לשאוף, לנשוף, להיאבד, למצוא, לשכוח, לזכור, להתגעגע, להכיר, לדעת, ללמוד, לגלות, להבין, לאהוב, להרגיש, להתרגש, לרגש...

 

אני פורש שובל של אמונה, מותח אותו מכאן ועד שם. אני שט בנהר אינסופי של הוויה, של תודעה, של חיות בלתי פוסקת, וכולכם, אוהביי ואהוביי, נמצאים יחד איתי. אינני לבד, וכך גם אתם.

 

אני הולך עכשיו, יוצא למסע שלי, לו ציפיתי כה הרבה, ועוד אשוב לכותבו ולספרו. להתראות.

 

שלכם,

אני.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 16/11/2014 16:07   בקטגוריות אופטימי, מוזיקה, יצירות שלי, סיפרותי, ניו זילנד  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)