לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

15 דקות של אושר


אני שוב בקווינסטאון. מיום ליום המועד בו אשוב ארצה הולך ומתקרב לו. הסיפורים שיש לי לספר על עיירת הבילויים הזו, על הדברים שעשיתי בה ועל האנשים שהכרתי בה הם לא מעטים. הבוקר למשל סגרו פה את הכבישים על מנת לערוך "מירוץ" כבשים. לכו תבינו את הניו זילנדים הללו... אך ברצוני להביא לידיעת קוראיי סיפור קצר שהתרחש ממש עכשיו, והוא טומן בחובו את האושר שבפשטות.

לפני כשעתיים יצאתי לספריית מחשבים על מנת לבצע גיבוי לתמונות שבמצלמתי. לאחר כשעה סיימתי את הפעולה אותה ביקשתי לבצע, ומיד יצאתי לשוב לאכסניה, אלא ש...

לפתע הבחנתי כי מאחד הברים בשם "בונגלו" נובעת לה מוזיקת רוק פסיכדלי חיה ובועטת בסגנון פורקיופיין טרי באלבומיהם הראשונים. תהיתי לרגע אם להיכנס, אך ההחלטה התקבלה במהרה כי המוזיקה שבתה את ליבי, ואני, בניו זילנד, פועל לפי רחשי ליבי.

כבר התרגלתי לכך שבקווינסטאון ישנן הופעות מדי לילה ויום, אך זה היה ממש יוצא דופן, אולי כי ממש לא ציפיתי לזה ובכלל לא חיפשתי את זה. הרגשתי לרגע כמו תייר בברבן סטריט, ניו אורלינס - רובע החלונות האדומים של מוזיקת הג'אז.

נכנסתי לבר, סתם ככה, רק בשביל לקבל מנה של מוזיקה חיה ואיכותית. זה אמנם היה כבר סוף ההופעה, אבל היו אלו 15 דקות בהן נהניתי מצלילי הפסיכדליה הבוקעים מהגיטרה כאילו ג'ימי הנדריקס שב לחיים, ממקצבי התופים הנעים בין ג'אז לטראנס ומליווי הבאס המפעים שמוסיף את כל הקסם שרק יכולתי לבקש.

עצמתי את עיניי, וגופי עד מהרה החל לנוע בגלי המוזיקה, לרקוד כפי שהיא מנחה אותי, בין אנשים שכלל אין לי מושג מיהם.

 

התחושה הזו של אושר בו זכיתי בחינם, בפשטות, בקלות; החיוך הזה שנסוך על פניי כאילו מן הסתם. מוזיקה היא אושר.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 6/2/2015 12:21   בקטגוריות ניו זילנד, מוזיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)