לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

הפסנתרנית


היא הייתה מלנכולית במקצת, אולם באותם הימים היא העזה לתת לי להיכנס. זה כלל לא היה לה קל, משום שהייתה מותשת, שבעה מכל קשר אנושי.

 

אני תמיד חושב לעצמי - למה אני נוהג להקיף את עצמי בנשים כה רבות? אני כל פעם מחדש נופל לשיכר העולה מגופן, מהמילים המהדהדות שנובעות משפתותיהן. אשקר לעצמי אם אמשיך לחשוב שאני רואה אותן לגמרי בסך-הכל כבני אדם. לא - אני פשוט תמיד נמשך אל האינטימיות הזו הבוקעת משיחותינו, משהותנו ההדדית. הרגשות שלי מנחים אותי לדעת כל אחת ואחת מהן עד תום.

 

הכרתי אותה בקונצרט. היא ישבה לבדה, לגמה מכוס יין לבן. היא הביטה בי, ואני הבטתי בה. אינני זוכר את הכרונולוגיה במדויק. מיד כמהה נפשי להכירה. חשתי כי ישנו סיפור בפיה. חשתי שאני הראוי לשומעו. ניגשתי אליה, אבל בעצם - רק התיישבתי לצידה. שאלתי אם זה בסדר מבחינתה, אולם היא לא השיבה.

 

בתום הקונצרט יצאנו החוצה. ירד גשם, והאוויר היה קריר. היא חיכתה למונית, ואני חיכיתי איתה. לפתע היא הביטה לשמיים וסיננה: "למים אין תחושת זמן. יש בהם מן הנצח. הייתי רוצה להיות מים."

 

"אילו מים היית רוצה להיות? מי ים מלוחים? מי שתייה מתוקים? מי נהרות עוצמתיים?" שאלתיה.

 

היא עצמה עיניה לדמיין, שתקה למספר שניות, נשמה אוויר עמוקות. "הייתי רוצה להיות מים קרים במערות אפלוליות הרחוקות מנגע האדם. הייתי רוצה לחוות את ההרמוניה המימית המוזיקלית הייחודית לזרימת המים - טיפה אחת אף פעם לא לבדה. בשונה מעכשיו."

 

חלפו לילות וימים עד שפגשתיה בשנית, על הגבעה המסולעת בקצה העיירה, עליה נהגתי לטפס מדי שבוע. תהיתי כיצד לא ראיתיה עד כה. השיחות שלנו מאז היו ארוכות ומלאות תוכן, עמוקות וצבעוניות.

 

היא הייתה נערה, בת שבע-עשרה בסך-הכל, אך עם ניסיון חיים לא דל. אני חושב שבאותם הימים רק קיוויתי שתהיה זו אהבת נעוריי. אולם את גיל נעוריי עברתי כבר לפני שנים, ועתה עיניי שונות משהיו אז. אז לא הייתה לי אהבת נעורים - היא חסרה לי מאוד בחיי.

 

אז כך אחת לתקופה היינו נפגשים בבית הנטוש עם הפסנתר המאובק. היה זה כמו מעין ריטואל. היינו יושבים שם בחושך. היא הייתה מנגנת במלוא תשוקתה, זורמת כמו מי נהרות צלולים, בהרמוניה - מלאה בחיות ורגש, מתענגת על כל צליל וצליל שהיא מפיקה. אני הייתי שם כמאזין, מביט בה, ונזכר באותם ימי ילדות בהם הייתי נוהג להאזין לנגינת הפסנתר של אחותי הגדולה.

 

כעבור תקופה אותם המפגשים הקסומים חדלו מלהתקיים. והרי היא גדלה, וכעת כבר אינני יודע היכן אותה למצוא. אך בליבי נותרה אותה האש, ובי בוערים הכיסופים לאותה הנערה שלמי נהרות ענוגים הייתה בנגינתה. היא חלחלה לנפשי כמי תהום. למים אין תחושת זמן - היא צדקה.

 

 

מוקדש לנערה הנצחית העונה לשם לילה.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 21/4/2015 01:53   בקטגוריות מוזיקה, יצירות שלי, סיפרותי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)