לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

בצער וביגון רב


לאחר כמעט שנתיים של פעילות רציפה - אני מבשר על מותו של הבלוג. טוב, לא בדיוק. אבל אני מחפש לעצמי בית חדש.

 

אני כמובן לעולם לא אפסיק לכתוב, אבל הקהילה הזו מתה. התכוונתי לעשות את זה עוד בטרם צצו להן השמועות האחרונות, אבל לאור אותן השמועות הואץ מעברי לפלטפורמה אחרת.

 

למען האמת ולמרבה הפתעתי קיים קושי ניכר למצוא פלטפורמה אחרת בסגנון ישרא-בלוג. מה שמייחד את ישרא-בלוג הוא הקהילתיות שלו. מדובר ברשת חברתית לכל דבר. בוורדפרס ובבלוגר למשל הקישוריות בין בלוגר לבלוגר היא מועטת לעומת כאן. שם אין עמוד ראשי של feed עם "פוסטים חדשים", "פוסטים חמים" ו"פוסטים מומלצים" ולכן החשיפה שם היא פחות חברתית. אלו פלטפורמות שאינני חפץ לעבור אליהן.

 

לעומת זאת החלטתי לנסות את טאמבלר - רשת בלוגרים חברתית. אמנם רוב התוכן שם הוא פחות ורבלי, והרבה אנשים פשוט עושים ריבלוגינג במקום לייצר תוכן בעצמם, אבל העניין הוא ששם היסוד הקהילתי מאוד פורה, וזהו בעיקרון מה שאני מחפש. הדבר היחידי שמעצבן אותי שם הוא שממשק התגובות הוא נוראי ומאוד מוגבל.

 

כמו כן בשביל לסדר את עניין העברית שם נאלצתי לקודד קצת HTML - משהו שלא עשיתי כבר שנים רבות. (-:

 

האמת היא שאילו היה לי זמן - הייתי שואף להקים אתר חדש בסגנון ישרא-בלוג שמותאם לטכנולוגיות הנוכחיות. ומי יודע - אולי זה עוד יקרה בעתיד, אבל כרגע עם הלימודים אין שום סיכוי. אני חושב ששילוב של הקונספטים של ישרא-בלוג וטאמבלר אמור להוות את השלד הרעיוני לקהילת הבלוגרים הבאה בארץ - אם תהיה כזו.

 

אני אמשיך לפרסם כאן פוסטים במקביל לטאמבלר החדש שלי, אבל הפעילות שלי כאן תלך ותפחת בהדרגה. אשתדל בכל זאת לקרוא מדי פעם בבלוגים החשובים עבורי ולהגיב בהם.

 

אני בכל מקרה לא עוזב לחלוטין. (=

 

אה, הנה קישור לטאמבלר שלי.

נכתב על ידי Ob5cur3d , 8/5/2015 19:33   בקטגוריות אינטרנט  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)