לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

אור בסערה


כמו בים הקורא לספינות

לאחר לילות סוערים,

אני צועד בשביל

לאן שרק יסחפני.

 

אך את קוראת לי,

ומשברת את הגלים.

 

כמו בים הקורא בו לשוט

לאחר לילות אפלוליים,

אני משוטט בשביל

לאן שרק יובילני.

 

אך את קוראת לי,

ומציעה לי מקלט.

 

ואדע כי יהיה אשר יהיה -

בשעה החשוכה ביותר

את היית האור בסערה.

 

נפלתי לבדי לחורבן עצמי,

ונפשי על שפת הנשייה.

 

עתה הכל שחור משחור,

הכל קפא בקור.

פסעתי במחוזות החשכה,

ונפשי על שפת הנשייה.

 

אך כותלי החושך נסדקו,

ואת היית האור בסערה.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 19/9/2015 16:39   בקטגוריות תרגום יצירות, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)