לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

פראידוליה


איה השמיים? איה הכוכבים וים העננים, אשר ממני נגזלים? שאלתי אז בהביטי בנוף החרב באובך כאילו לעת נשמעה זעקת יום הדין.

ועתה, משהולך הקיץ ונשמט ממני, מנפשי המתענה, פורח בי חצב ליבי, כשבשמי כיפור הזכים אני זוכה לשוב בזיקה להביט ולהיזכר:

בארי הים הנובח מעל הנשר, בכלבלב הנושק לזנבו של הדולפין, בסוס הפרא הדוהר במעמקי הים, בפסנתר והכינור השמימיים שבשממה מנעימים נעימות;

בעצמי, המרותק כבילדותי לשיכר הנישא בעננים המתעבים, המספרים לי מעללי מחשבתי.

ואותה עצבות קיץ הולכת וגוועת, ונפשי חדלה מההלקאה העצמית, דווקא בכיפור - מעט שקט מחשבון הנפש התמידי שלי.

ובצאת כיפור נגלים הכוכבים, הקטנים כגדולים, הרחוקים כקרובים, הזקנים כצעירים, המתים כחיים - בשמיים כולם שווים.

כמעט - שכן אותו כוכב מעומעם, סביר שמת כבר מזמן, ואורו נגלה וכבה לסירוגין, עת תש כוחו להפיצו.

ואותם השמיים מפריחים בי הגיגים נודעים על אקראיות, גורל ובחירה, על מקורות החיים והמוות, על דברים שבין המדע לפילוסופיה;

על ה"אני" ועל האוניברסלי, על המקשר והמגשר בין הכל, בכל רובד שהוא - על האגו ועל האקו - על אותו "ענן אטלס" של מיטשל והאחים ואשובסקי.

הסקתי שהאובך בא לקחת מאיתנו לזמן קצר את הדבר הכל כך מובן מאליו, כדי להזכיר לנו שהיופי נמצא בפשטות.

הבטתי באבנים שהבאתי מניו זילנד, ונשבעתי שעל השמיים אף אחד לא ייקח בעלות לעולם - הם של כולנו.

חג האסיף קרב ובא. הנמלים ממהרות להשלים מלאכתן. ואני - אני שב לאירופה, לפסטיבל מוזיקה נוסף. והפעם - עם הלהקה האהובה עליי ביותר.

 

 

In the skies
A secret lies
Well disguised
Before my eyes
נכתב על ידי Ob5cur3d , 25/9/2015 17:47   בקטגוריות יצירות שלי, סיפרותי  
הקטע משוייך לנושא החם: חג סוכות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)