לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

פרולוג לאפילוג


אני רוצה לדעת איך זה מרגיש.

סקס.

מוות.

קטעי זיכרונות רצים בגווני אפור, שחור-לבן.

אני רוצה לדעת איך זה מרגיש.

שקר.

כאב.

מים נופלים נפילה חופשית מברז פתוח.

נברשת מתנודדת מצד לצד.

שטף של גשם בנפילה זוויתית.

רוח פרצים.

הדלת חורקת לעומתה.

הווילונות מרקדים לכבודה.

סיגריה, על המאפרה, מעשנת את המעט שנותר.

אני לא מעשן.

אני לבד.

תמונות ילדות פזורות על הרצפה.

תמונות ילדות בגווני אפור, שחור-לבן.

תינוק מונח ישן בעריסה.

אני רוצה לדעת איך זה מרגיש.

תאווה.

הנאה.

חרטה.

השעון שעל הקיר מתקתק.

מתקתק.

פועם בפחד.

אני רוצה לקחת אתכם קדימה, כדי שתראו איך זה נגמר.

הרבה מעבר לכך.

איך זה מרגיש להיות מת?

תמיד רציתי לדעת.

השידור שעל מסך הטלוויזיה מרצד.

ריח מאובק. ריח של ליקר. ריח של צבעי מים.

אני לא אמן, וכבר מזמן נגמלתי.

והצבע - כבר מזמן אבד בי.

אני חולם.

אני מתפוגג.

אני קמל.

אני כמה.

כמה לגעת.

כמה לדעת.

השאלה האמיתית שלא חשבתי לשאול.

ומוטב היה אילו הייתי שואל אז.

איך זה מרגיש להיות חי?

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 19/11/2015 15:09   בקטגוריות יצירות שלי, סיפרותי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)