לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

סמנטיקה של שירה פורמלית


איפה נמתח הגבול

בין חרבשת המילים

לשירים הרהוטים?

 

מילים לי אחרבש

במלוא משמעותן,

ואכתוש ואג'ברש

ואגזום צלילותן.

 

אסתטיקה ה

יא אשל

יה

$וגם(לכפיי

תיות יש תק

נה);

 

אך אל לי לנחש

איה הגבול נמתח;

אולי לכל גיבוב מילים

ואוסף של סמלים

משמעות משל עצמם.

 

אומרים שהאוונגרדי

מותח את גבולות המקובל,

אך גבולות אלו בתרבות מקורם,

ולעולם אינם בכתובים כשלעצמם.

 

אם אשלח שירה זו לחלל,

מי יבטיח שיפרשוה כך בכלל?

אני כה מבולבל,

כמה חבל...

כמה מזל.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 28/3/2016 22:39   בקטגוריות הגיגים פילוסופיים / מדע בדיוני, יצירות שלי, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)