לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

וידוי רצחני, חלק #4: אבדון


 

תן לי לחיות רק בחורף. תן לי למות בקיץ ולחזור לחיים אחריו. אינני יכול עוד לסבול את השממה.

 

לו יכולתי לשחרר את הכאב בדרך המושלמת ביותר - להשליך את אמות המוסר ולהתמסר לזעם, לפרוץ את גבולות העדינות שכל-כך מאפיינים אותי.

אני לא אדם טהור. אני לא אדם תמים. אני הר געש שאוגר את עוצמות ההתפרצות הבאה שלו. ואני אתפרץ, בדרך זו או אחרת, בבוא הרגע.

הרע שבי הוא הטוב שבי. אותן תשוקות אפלות נסתרות שעומדות מבעד למראה, הצלקות מהעבר שנושמות היום דם במקום דמעות וניזונות מחטאי יצריי.

אני משתוקק לפרוץ ולהניס את סובביי. בשקט בשקט מתגנבים פרצי רוח לליבי. האדמה תרעד כשהאמת תצא לאור. האמת תשחרר את כולם, תשחרר אותי.

אני רוצה להשתחרר ולהסיר מעליי את עול הכאב. הכאב שלי לא יהיה רק לי. אשתף אותו. אנכיח אותו במעמקי השכול של המבקשים להתוודות על חורבנם.

אני אזרע הרס ואשכיח את זוועות המבול, ואשליט גורל ייסורים בקץ הרחמים.

אתם תביטו בפניי ולא תדעו את האדם שאתם רואים. אין בי שלום; אין בי תקווה. הכל עוטה אני כמסכה של הבל ושיכרון למייחלים.

אז תישמע הצעקה בארץ - אבדון יקום באחת וישרור לעד. כי הטוב והרע חד הם, ואני הוא שקר האמת.

 


 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 15/6/2016 00:46   בקטגוריות אפל / מורבידי, יצירות שלי, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)