לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

България


אתמול במסגרת הסמינר בבינה חישובית הרציתי באקדמיה לראשונה. הלך לי מצוין. מאוד אהבו את הנושא (יצירתיות חישובית: סימולציה אוטונומית של התנהגות יצירתית) ואת הדרך שבה העברתי אותו. הייתי צריך לדייק ולהיות ברור כמה שיותר ועם זאת לתמצת כך שזה יתאים לשעה בלבד. יצא לי שעה בדיוק. עכשיו אני צריך לעבוד על העבודה הכתובה.

 

אני שוקל להעביר את ההרצאה בפורמט קצת אחר ואולי פחות פורמלי (כדי להתאים אותה לקהל רחב יותר) גם בכנס עולמות הקרוב או בפסטיבל אייקון הבא. אולי גם אפתח איזה משהו קטן שקשור לנושא סתם בשביל ההתנסות. אשתדל גם לכתוב איזה פוסט פה בנושא לאחר שאסיים את העבודה. בינתיים צפו בזה, או האזינו לזה.

 

הסמסטר הקרוב יהיה הסמסטר האחרון שלי בתואר. כן, אני מהיצורים האלה שמסיימים בחורף ולא כמו כולם. ג'יזמס, זה נגמר מהר. ובכל זאת, להיות בוגר בגיל 26 זה קצת מאוחר, לא? על אף שאם לוקחים את השירות הצבאי בחשבון, זה לא מאוחר בכלל. זה מאוחר רק ביחס לאירופאים. -.- מה שכן, אני בטוח אקח איזו הפסקה לפני התואר השני. אעבוד ואטייל - sounds about right. מקווה לפחות להיות דוקטור עד גיל 32 או משהו כזה.

 

החלטתי להשאיר את הטיול באוסטריה למועד מאוחר יותר, והכוונה שלי היא אולי להרחיב אותו למעין יורוטריפ שכולל את מזרח שוויץ, צפון איטליה, מערב אוסטריה ובוואריה. מאוד בא לי גם לטייל בפטגוניה שבארגנטינה וצ'ילה ובהרי הרוקי שבקנדה. לא יודע מה יבוא קודם.

 

במקום אוסטריה אני נוסע בעוד כשבועיים לטיול עצמאי בן 10 ימים בהרי בולגריה (באיזור הפארקים הלאומיים רילה, פירין וסנטרל בלקן). לא יעד פופולרי במיוחד, אבל בהחלט יפה שם. מקווה לראות ולצלם כמה שיותר צבעי שלכת. הבנתי שאין שם מספיק שימוש באלפבית הלטיני (היכן שהיית מצפה שישתמשו בו למען התיירים), אז לשם כך למדתי לקרוא אלפבית קירילי, ולא כזה מסובך לקרוא אותו למען האמת. כמובן לאחר הטיול אעלה צילומים נבחרים לפליקר שלי.

 

תיכף הולך להופעה של Animals as Leaders שחיכיתי לה כבר שנים. יהיה מטורף! D:

 

שנה טובה, סליחה, אשמנו בגדנו, גמר חתימה טובה, צום מועיל, ושמחת בחגך, מועדים לשמחה, חג שמח, חורף מהנה וכל השיט הזה.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 8/10/2016 18:48   בקטגוריות "חסר קטגוריה"  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)