לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

מקיסריה באהבה


אני מכיר אותך, ואני רוצה להכיר אותך.
כבר קרוב לשלוש שנים אנו שולחים מכתבים זה לזו וזו לזה. מאז שהתחלנו עם הרוטינה הזו התעניינתי בך, בשיחות שלנו, באינספור האידאות שאנו משלחים בהדדיות, בארמונות המילים הבלתי-ניתנות לתמצות. כל חיי קיוויתי לבת שיח כמוך. אני מרגיש שאם היינו נפגשים, היינו יכולים לשוחח עד בלי די. אני בטוח שגם את מרגישה כך.
זה תמיד נפלא לפתוח את התיבה ולמצוא שם מכתב ממך. זה תמיד נהדר לכתוב לך בהתלהבות. אבל לאחרונה, בחצי השנה האחרונה, עלתה בי תהייה - האמנם נהיה רק מילים זו לזה וזה לזו? מה עם קול? מה עם גוף ופנים? מה עם חיבוק?
אני מרגיש שאני מכיר אותך, ואת מכירה אותי, אולי הרבה יותר מאנשים שנמצאים סביבנו פיזית ביומיום. אבל בעוד ההיכרות איתך היא האותנטית והאמיתית ביותר שחוויתי בחיי, עמוקה מאוד ולא רק על פני השטח, הייתי כמה להרחיבה אף יותר. הייתי רוצה לחוות אותך גם אחרת, בלי לגרוע מההיכרות שלנו במימד הנוכחי.
ומעבר לכל זה אף שוררים בי רצון ומשיכה לצעוד איתך בדרך רומנטית. זה כמובן לא הכרחי, אבל הייתי מציע שננסה, שנצא, או לפחות נתראה כחברים טובים.
איני פוחד לומר לך את כל זה. האמת היא שכבר די אמרתי לך. פשוט עדיין לא הצעתי לך באופן חד-משמעי, ואני מחכה להזדמנות לעשות זאת.
הכי חשוף שלי.
 
נכתב על ידי Ob5cur3d , 25/4/2017 09:47   בקטגוריות צילום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)