לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

געגועיי לוואנאקה


אני קרוב לקו הסיום של שביל ישראל, ומחר אני איבחן פה בטבריה בבחינת הגמר האחרונה בתואר. השהות באכסניית התיירים בטבריה מזכירה לי את אווירת וואנאקה, כמובן להבדיל אלף אלפי הבדלות - טבריה אינה וואנאקה, הכינרת אינה אגם וואנאקה, מצוק ארבל אינו רויס פיק, והרי הגולן אינם ההרים של אספיירינג. ובכל זאת, זה אולי הכי קרוב לשם שיש פה בארץ.
ניו זילנד חקוקה בי היטב, כל כך טרייה לי בזיכרונות. כמה שאני מתגעגע. מתגעגע לכל הספונטניות וחוסר ההתחשבנות, לכל האנשים והכיף הבלתי-נגמר, לכל אותן תחושות גילוי של מראות חדשים ונופים מרהיבים. את חוויית ניו זילנד אי אפשר לתמצת במילים. איך כבר חלפו שנתיים מאז? זה עדיין צרוב בי כדבר הכי טוב שעשיתי בחיי. אין מנוס מלחזור לארץ המופלאה הזו. ברור לי שזה יהיה אחרת בפעם הבאה, אבל התאהבתי אהבת עולם בארץ הזו על כל גווניה ותייריה.
ואם יש מקום אחר בעולם שעליי לצעוד בו בטרם אשוב לניו זילנד, זה לא הרי האלפים, ולא סקנדינביה ואיסלנד, ולא הרי הקווקז, ולא הרי הקרפטים והרי הבלקן, ולא הרי הרוקי ואלסקה, ולא הרי הפירנאים, שבכל אלו חפצה נפשי לטייל, אלא פטגוניה, ובייחוד הרי האנדים הפטגוניים. ליבי שולח אותי לשם. אמנם לא עכשיו, אבל בשביל עוד שנה וחצי אפשר כבר להתחיל לתכנן בקטנה. אמנם אין זה מקום קומפקטי כניו זילנד, אבל אם בניו זילנד התאהבתי, אז גם בפטגוניה אתאהב. יש את האמירה הזו שפטגוניה היא כמו ניו זילנד רק בענק, על אף שאני יודע שזה רק דימיון ולא זהות אמיתית.
ואת האמת... אולי אחרי הכל בכל זאת היה משהו מיוחד במדבר. אני כבר מתחיל לדמיין איך יהיה לי קשה לחזור הביתה אחרי החמינו (כינוי מבריק לשביל ישראל, על משקל הקמינו שבספרד), ואיך גם ממנו איקח איתי זיכרונות עזים. בשבוע הבא ארכך את תחושת סיום השביל עם נופש קצר באיה נאפה.
ועכשיו בגג של האכסניה הזו אני בכלל נזכר בנוף הנשקף מהמרפסת של אחת האכסניות בקווינסטאון.
ג'יזמס, למה אני כל-כך אוהב שקיעות?
זמן להוריד את הכביסה ולחזור ללמוד.
 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 7/5/2017 19:30   בקטגוריות צילום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)