לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Portals of My Mind


.There is no spoon

Avatarכינוי:  Ob5cur3d

בן: 33

Skype:  live:flamingsw0rd 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: /. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אלול


אני לא יודע אם ההרגשה משקפת משהו אמיתי, או שמא אלה ניצני דיכאון.

הכל רחוק ממני: אנשים, אהבה, עבודה, המחשבה, החיים.

אני לא מצליח לנצל את הזמן, לחיות את הרגע, להיות פרודוקטיבי. ואולי זו סתם חרדה מכך שזהו המצב.

אל תעשו טובה לדבר איתי. אם אתם מדברים איתי, עשו זאת מרצון אמיתי.

כל החיבוקים שאני צריך, ואני מרגיש שכולם רחוקים, עסוקים בשלהם. אני לא באמת יכול להאשים אף אחד.

גם לי מותר ליפול. גם לי מותר ליפול.

ואם כל מה שאני עושה למען עצמי אינו מספיק, אז למה? למה?

למה אני מנסה לדבר עם מי שלא מספיק אמיץ לדחות אותי?

למה אני מנסה לדבר עם מי שאיני בטוח שאני רוצה בנוכחותו?

במה נכון לי להשקיע את הזמן עכשיו? במי?

למה אני מאמין באנשים?

למה אני תקוע?

תקוע בין הגועל ממגע לצורך במגע; בין הרתיעה ממין לרצון להרגיש.

תקוע אידאולוגית; תקוע פילוסופית.

תקוע בין השאיפות למעשים; בין החלומות למציאות; בין שינה לערות.

אני יודע כמה חזק אני, ולמה אני מסוגל, אבל עכשיו... עכשיו פשוט תנו לי ליפול; תנו לי לצנוח מטה, להרגיש את עוצמת החבטה באדמה.

אבל אם אני אומר שאני רוצה להיות לבד, אל תאמינו לי. לא עכשיו.

אני לא רוצה לשמוע עצות; אני יודע בעצמי. אני פשוט רוצה חיבוק והבנה, רוצה בחברתכם, רוצה אישה.

כמה קשה זה יכול להיות - למצוא מישהי לאהוב, לחפוץ בנוכחותה, לשוחח איתה, לחשוק ולהרגיש בהדדיות, לישון יחד איתה, להתעורר לצידה, לחייך איתה.

איני רוצה להיות מובן מאליו. תני לי משמעות. תני לי להרגיש רצוי, נוכח, אמיתי.

כבר שנים שאני מקבל פידבקים רק במספרים, ואין הערכה במילים.

מחכה שהקיץ הזה יסתיים כבר, שהגשם ישוב לטפטף, שהנחלים ישובו לזרום, שהאוויר יתנקה מכל הגועל והטינופת.

אומנות הזיוף מאסה עליי. פגה סיבולת בדידותי.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 12/9/2017 16:50   בקטגוריות חרדה / דיסוציאציה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ידוע ידעתי


ידוע ידעתי - את העצב,

את הצער,

היגון.

 

הרחק הפלגתי

בסירות רעועות -

בדידותי.

 

ידוע ידעתי - את השכול,

את האבדון,

החשכה.

 

פנים מחשבתי

קודרת ושוככת -

בעלטה.

 

בדמעותיי ידוע ידעתי,

בכאב לב

וכשבר כלי.

 

ומדי גוועתי,

ומאום נותרתי

בלכתי.

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 22/8/2015 12:28   בקטגוריות אפל / מורבידי, חרדה / דיסוציאציה, יצירות שלי, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שדים


את השדים הפנימיים שלי

אף אחד לא רואה,

אף אחד לא שומע,

מלבדי.

 

לעתים

כל כך מפתה

וכה זמין

להיות אף אחד

לעד.

 

כי את השדים

לא ניתן להביס,

לא ניתן לקבור -

מצויים הם בכל.

 

העבר מגיח

מכל עבר,

מדיח,

וההווה

נרמס תחתיו,

עוטה פיח.

 

כמו גידול

שמתפשט

ברחבי תודעתי

ומאיים לכלותי.

 

מכאוביי צורחים מתוכי

ונשמעים

אך במחוזות כאבם

של אחרים.

 

והם צופים בי

בעודי מתבוסס בדמי,

מתמוסס בימת יגוני,

שוקע במבול

מחשבותיי החובלות,

הדוקרות.

 

השדים מתפרצים

ולוקחים ממני הכל;

הכל כבר לא שלי -

אני כבר לא...

 

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 15/7/2015 22:33   בקטגוריות חרדה / דיסוציאציה, יצירות שלי, סיפרותי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבע דקות בגיהנום


שבע דקות

שהן נצח

אתה זבל של בן אדם

ואכזבת את כולם

 

מחשבות דוקרות אונסות

שבע דקות של ייסורים ועוויתות

 

שבע דקות

של שניות

של שנים

 

תמונות צרובות בזיכרונך

תמונות צורבות את מוחך

שברים של רגעי טעויות

רסיסים של פרצי חרדות

 

דקירות דקירות

אין שקט

והקולות מתחזקים

ואינך שולט

כמעין כלי קיבול רדום

הסופג ריקושט

 

שבע דקות

תמונות מפוברקות

אתה דוקר פוגע רוצח ואונס

אתה זבל של בן אדם

ותאכזב את כולם

 

שבע דקות

של אמת שקרית

אתה לא אתה

חולם ממתין למיתה

 

ואותן התמונות העכורות

של ילד קטן שעשה טעויות

של נער שפישל בקטנות

רצות

כסרט נע שורצות

משריצות מכזיבות

 

אדם

לא מושלם

ככולם

 

אדם

נעלם

במוח נרעם

 

שבע דקות בגיהנום

ילד קטן

טומן ראשו

בארגז החול דום

מחשבתו מחשבת תהום

 

נכתב על ידי Ob5cur3d , 23/2/2015 20:07   בקטגוריות חרדה / דיסוציאציה, יצירות שלי, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צל


מלאת חיים הייתי, ומלאת חיים נשארתי, אך החיים מעולם לא מילאו אותי כפי שהייתי רוצה.

אתה, שגזלת את חיותי באותם הרגעים בהם ניצלת והשפלת, אתה הלכת והשארת אותי חשופה.

אני ריקה מתוכן. השריפה בגופי, הצריבה בתודעתי, של מגע עדין שהיכה, ולא הותיר מקום לשום זהות.

מגע שלא ישוב ללטף, אלא רק להזכיר ולהכאיב את אותן הכוויות שמילאת בכל פיסה מעורי.

אני לא שלמה, ואולי מעולם לא הייתי. המחשבות טורפות ושוברות, אך לא בונות.

לפעמים המוות כה קרוב אליי, קורא לי לטבוע, קורא לי לקפוץ אל תהום אובדני.

נעלמתי עוד כשבאת והבטחת, כשמעולם לא קיימת, כשאת נפשי מילאת בחלל.

והייתי כמהה להודות ולומר לעצמי - אני קיימת, אך לא - מי אני בכלל? אני חסרת רצון, חסרת קול, חסרת מקום.

אין בי עוד תקווה שיום אחד אראה, אביט ואקבל, שיום אחד אלמד את הפחד ואת החלומות.

אני כבויה; כולי חרדה, דווי ושכול. מחשבותיי הן הדף נשקך, אמת שקרך, הבל שתיקתי.

אין בי מציאות ואין בי חלום, כי סיוטיי כילו את אמונתי. אתה השוהה ברוחי, ואני הנאלמת והנעלמת.

אני צינור של שלמות מזויפת - מחשבות שזורמות בי כמו דם לייצר כתבים אלו שאותם אינני באמת יוצרת, אלא מקיאה.

אתה שולט על נפשי, על גופי, על מחשבותיי, אדון ליצריי, לוקח וגוזל ממני הכל, כל רוח לחימה, כל ניצוץ של אמונה.

אתה משתיק אותי, ולא נותן לי שום מנוחה ומרווח...

להרים ראשי, אל הגבהים להביט - לעננים, לצייר לי שבילים - בהם לצעוד, לעשות את הדברים בדרכי.

אני רוצה עליך לגבור, את קולך להפסיק. אני רוצה לפרוץ החוצה ולהשתחרר, לצאת מן הכלוב בו אתה כולא אותי.

אסירה של מחשבות שרק רוצה לעוף ולנגוס מן ההגשמה שבפסגות ההרים ומן החופש שבשמי התכלת האינסופיים.

אני יודעת שבתוכי אוגרת אני עוצמה אינסופית, במילותיי המלחשות, אלא שעתה כנפיי מכונסות בתוך סופיות נוכחותך.

אתה הצל אותו אני רוצה לנצח, הצל אותו אני משוועת להשמיד.

אתה הצל שאונס רצונותיי בצינוקות מחשבותיו ולוכד חלומותיי במכלאות פחדיו.

במקום בו פרחים נובלים והאמונה נשארת, זרעיהם ישובו לפרוח באביב.

שלא כמו אותם המאמינים בהבל אמונתם לומר בגאווה כי באמונה אין עוד צורך.

האמונה היא שתנחה אותי במעגלי צדקי; האמונה היא שתכרוך סביבי תפילין של תקומה.

אני עדיין לא מתה. אני מחושלת וחזקה. אני אשוב לפרוח, אשוב לקום על רגליי בעוז רוח לשמוח.

 

אפילוג

 

אומרים שלפעמים גורלות זרים נשזרים זה בזה.

אני מאמינה שנכון יותר לומר

שאלו החיים ששזורים זה בזה

בענן אוניברסלי נצחי אינסופי,

ענן אטלס,

שאיננו מוגבל או תחום במקום או בזמן.

 

אין צירופי מקרים,

אלא רק האשליה שלהם.

ואנחנו לא לחינם פוגשים אנשים,

או בעלי-חיים, או פרחים, או עצים,

אוהבים אותם, מאבדים אותם,

ומקבלים אותם בחזרה בדמותם של אחרים.

 

תן בי את השלווה...

 

[על מאבקי המתמשך בסרטן נפשי. הכרתי בחוסר יכולתי להתמודד לבדי - השבוע מעלים הילוך ומתחילים בטיפול.]

 

 

Behind our soulful eyes we hide

Our deepest fears we find

נכתב על ידי Ob5cur3d , 3/8/2014 18:40   בקטגוריות חרדה / דיסוציאציה, יצירות שלי, סיפרותי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
22,540
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOb5cur3d אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ob5cur3d ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)