לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצד היותר אפל של החיים


קצת מורבידי, קצת אפל, וקצת מהדברים שתמיד נשמעים כאילו הגיעו מאיזה סרט. ידוע שיש לי נטיה ליתר דרמטיות. ואני הופך כל סיטואציה ליותר ציורית וסיפורית.

Avatarכינוי:  Dark & Light

בן: 33

Skype:  r2yzor 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2016

שאלת אותי למה


לפני 3 שבועות שכבנו במיטה ושאלת אותי למה אני לא יכול להיות לחלוטין פתוח איתך.

אני ניסיתי להסביר לך, ניסיתי להסביר הכל, על זה שאני דפוק מעצמי וממערכות יחסים קודמות, על זה שמאז שפעם אחרונה שהייתי חשוף לחלוטין ונפגעתי אז קשה לי להפתח. ואת בתגובה בכית וניסית להבין.

ואז פתחת מבחינתי תיבת פנדורה שממנה לא היתה דרך חזרה, שאלת אותי לאן היחסים שלנו הולכים להתקדם, ואני לא חשבתי על זה עד אותו הרגע, מבחינתי זה היה לעבור את החצי שנה הראשונה של הכל טוב ומאז לנסות להכיר יותר טוב, לראות איך דברים מתקדמים ולאן. אז נכון שיש דברים שנראים לרוב האנשים טריוויאליים ואני לא מאמין בהם. או יותר נכון להגיד כבר לא מאמין בהם או מפחד מהם אפילו. אבל מבחינתי זאת היתה תיבת פנדורה, השיחה הזאת הפחידה אותי ואמרתי לך מראש שאני אהיה כנה איתך ביחסים, אז סיפרתי לך בכנות שאני אוהב אותך ולא מאוהב בך, אני אפילו לא ידעתי מה זה אומר, אולי עד עכשיו לא יודע מה זה אומר, אבל סיפרתי לך, גם אז אמרתי לך שאני לא בטוח מה זה אומר. ואת בכית.

את טוענת שאנחנו לא מדברים מספיק, ואת צודקת.

את טוענת שאנחנו לא מתראים מספיק, ואת צודקת.

שבוע שעבר ביקשת הפסקה מהקשר כדי שאנחנו נבין מה קורה איתנו, וקיבלתי את זה, אמרתי טוב. ברגע שהשיחה התנתקה אני ידעתי שמההפסקה הזאת לא נחזור, אבל היו סיבות שבגללן עוד לא יכולתי להגיד לך את זה.

יומיים אחרי זה התקשרת שוב ואמרת שזה משגע אותך שאת לא יודעת מה קורה איתנו, ושאני צריך להחליט מה קורה איתנו עד סוף שבוע. ואמרתי בסדר, למרות שכבר ידעתי שאין איתנו.

שלשום בערב כשניסיתי להבין אם את חוזרת למרכז כדי שנפגש ונדבר כמו בני אדם, ענית לי שאת נשארת בירושלים, ואז הוספת שהחבר הכי טוב שלך משכנע אותך לחזור למרכז. שאלת אותי למה שאלתי אם את חוזרת, ועניתי כי חשבתי אולי להפגש בבוקר.

בסוף קבעתי עבודה בבוקר. ולא אמרתי לך את זה.

שלחת לי הודעה בבוקר לגבי מתי ואיפה נפגשים, ואני עניתי לך שלא נפגשים כי אני בדרך לעבודה, בכית ולא רצית לשמוע ממני.

לפני כמה שעות שאלת אותי על מה רציתי לדבר, ואני כבר לא הצלחתי להמשיך ולהחזיק את זה בפנים עד שנפגש, כי אני לא נותן לנו להפגש, כי התשובות שלי מעצבנות אותך וכי התשובות שלך מעצבנות אותי. אמרתי לך שלדעתי אנחנו לא צריכים להמשיך בקשר זוגי, ושאני מקווה להשאר חברים.

ושאלת אותי אם אני לא רוצה להמשיך לצאת איתך.

עניתי לך שזה לא שאני לא רוצה, אלא שאני לא חושב שזה נכון.

ואז חסמת אותי.

הערת אותי לפני שעה בשיחת טלפון ושאלת רק שאלה אחת "למה?"

ואני לא הצלחתי לענות.

אז סיכמת שאת לא רוצה אותי יותר בחיים שלך. ושאעלם. ואני שאלתי "למה?"

אבל לא הבנתי מילה ממה שאמרת, ואין לי באמת תשובה, אבל אולי זה מגיע לי.

נכתב על ידי Dark & Light , 13/8/2016 03:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,628
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark & Light אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark & Light ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)