לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים


"התחלתי לכתוב ולהמציא דמויות משום ששום-דבר, או מעט מאוד, הצליח לחדור לליבי רחוק ממכונת-הכתיבה" ג'. ד. סלינג'ר.

Avatarכינוי:  'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים.

בת: 10





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

פרק 4


אז היומיים האחרונים היו הדבר הכי עמוס שהיה לי בחיים בערך... 

טוב, בעצם לא... אבל הם סתם היו ארוכים מכדי להעלות בהם פרק :)
אז באיחור קל, הנה הפרק הבא :)

 

 

 

אני כל הזמן מדבר על המקום שלי, המקום הפרטי שלי, זה שאף אחד לא יודע עליו, לא ידע לעולם...
אני חושב שאני מוכן לספר עליו קצת, לחלוק טיפה מידע.
המקום הזה נוצר ביחד איתי.
זה נשמע קצת מוזר, אבל הוא כמו הבית האמיתי שלי, המקום בו למדתי הכל, קיבלתי את כל הערכים שלי...
הוא נראה כמו חדר חושך, של פיתוח תמונות, אבל בעצם, תלויים שם אלפי דפים. החיים של כל העולם על פני הכדור הקטן והמוזר שניתן לי, כתובים בתוך החדר הזה. יש שם קופסאות מלאות בדפים ותיקיות, מחברות ופולדרים שעשויים בחומר שאני לא בטוח שכבר גילו כאן.
יש שם גם שידה, שתמיד מבולגנת, פחות או יותר כמו השידה בחדר שלי, ועט שתמיד מונח על השולחן.
במקום הזה, במקום שלי, אני מרגיש כאילו אני חוזר הביתה לרגע, למקום שממנו הגעתי, למקום שממנו הכל התחיל.
אני לא בטוח שאני מצליח לתאר את זה נכון.
אני תולה לאט את הדפים שהדיו עוד טרי עליהם. אלה הדפים שהכי צריך להיזהר איתם; במידה והדף נקרע, חלק שלם מרצף הכתיבה עלול ליפול. זה עסק רציני, הדבר הזה.
לא עברה דקה מהרגע שסיימתי לתלות את כל הדפים ונשמעה דפיקה בדלת הראשית של הבית. זה מוזר, אני לא מצפה לאף אחד.
יצאתי מהחדר ונעלתי אותו, כמו שאני עושה בכל פעם, אחרי שאני מסיים איתו. מי יודע מה יכול לקרות.

 

 

"תקשיבו," עדי התקרבה אל חבורת בנים שנעצו בה עיניים. "יונתן מארגן איזו מסיבה קטנה, כמה אנשים וזה..." היא חייכה במתיקות מעושה.
"יונתן?" אחד הבנים תלה בה מבט מוזר והרים גבה, "ממתי הוא עורך מסיבות?"
עדי פשוט משכה בכתפיה ונאנחה. "מעכשיו. אתם תבואו, או לא? אני צריכה להודיע לו כמה אנשים באים."
הבנים החליפו מבטים ביניהם ואחד מהם חייך חיוך מקסים מדי, שבוודאות לא היה תמים.
"אם את תהיי שם – אני מגיע" עדי גלגלה עיניים והפנתה את גבה.
גיחכתי והנחתי את ידי מאחורי גבה של נטלי, "ילדה טובה."
נטלי חבטה בידי והחניקה צחוק בניסיון לומר כמה זה לא יפה מצדי.
עדי התקרבה לאט אל תבל שישבה לבד במקום שלה עם האוזניות באוזניים. נדרכתי.
בניסיון כושל להקשיב לשיחה שלהן, התיישרתי במקומי. רן שם לב לתנועה הגלויה שלי והתחיל לצחוק.
"אחי, תוריד לחץ – קרב חתולות לא יהיה כאן" הוא גלגל את עיניו וליטף את שערה של נטלי שישבה לצידו. היא העבירה את ידה על ברכו וחייכה חיוך שקט. "אני לא חושב שתבל הזאת בדיוק בקטע שלך כמו שאתה בשלה"
"אל תדאג," חייכתי אליו והמשכתי לנסות להקשיב לשיחה של עדי ותבל,  מה שהתברר ככישלון חרוץ. "היא עוד תתעניין בי, אבל זאת לא הסיבה שהיא מסקרנת אותי כל כך"
"זה מפתיע," נטלי התיישרה והביטה אל תוך עיניי, "לא העובדה שהיא לא מתעניינת בך היא זאת שמסקרנת אותך כל כך?" היא הרימה גבה ונשענה עם הגב אל רן שעשה פרצוף עקום לרגע. תמיד האשימו אותי ביהירות. אני לא יהיר, אני באמת ובתמים יודע הכל. הנדתי בראשי וחייכתי אליה את החיוך שתמיד גורם לה להשיב לי באחד משלה. הדבר שאני הכי אוהב בעולם זה את החיוך של החברה הכי טובה שלי. "אז מה הדבר ששבה את ליבו של יונתן? ספר לנו!"
נשכתי את שפתי ועמדתי לענות לה, רק שבאותו רגע הצטרפה אלינו עדי בהליכה שכל כך מאפיינת אותה; התיק מונח על קיפול המרפק, רגל עוקבת רגל, משקפיי שמש על העיניים למרות שאנחנו בתוך מבנה ובסוף נובמבר וחיוך תמים שמרוח על כל הפנים היפות שלה.
אני נשבע לכם שזאת אחת הדמויות שאני הכי גאה בהן.
היא הרימה את משקפיי השמש שלה ועיוותה את הפה הקטן שלה למין צורה שאמורה לבטא חוסר סיפוק מסוים.
"הג'ינג'ית אמרה שאם אתה רוצה אותה במסיבה שלך – שתזמין אותה בעצמך" היא התיישבה ביני לבין נטלי וגרמה לה להרים גבה. היא מלמלה עוד כמה מילים מקסימות על התנהגותה של תבל לטעמה אבל המחשבות שלי כבר היו רחוקות משם. חשבתי על איך לגרום לתבל להגיע אל המסיבה, על איך לגרום לעדי לרדת לי מהגב ובעיקר חשבתי על איך אני גורם לעניין להתקדם הלאה. אני מרגיש כאילו אני תקוע חודשים על אותו המצב, שום דבר לא מתקדם.
הצלצול נשמע ואנחנו הסתדרנו במקומות שלנו.
יש לי זמן לתכנן את הכל עכשיו...
שיעור היסטוריה.

 

 

 

״היי אלבז! בנאדם, חכה רגע״ צחקתי ועזבתי לרגע את רן שעמד לצידי בדרך הביתה. רצתי לכיוונו של שחר אלבז הידוע לשמצה שלאף אחד לא אכפת ממנו. יכול להיות שבגללי. ויכול להיות שלא. 
״מה אתה רוצה יונתן?״ הוא גלגל את עיניו אבל נעצר במקומו, בלי לזוז מהמקום. כמו שצריך, לפחות הוא יודע מה טוב לו. אני נהנה מהעובדה שיש לי מישהו כמו שחר בחיים- ככה אף פעם לא יותר מידי משעמם. 
״תשמע גבר, אני מארגן מסיבה בעוד יומיים- זה גם ככה חנוכה, ככה שיש חופש-״ הוא עמד לעצור אותי, אבל כרגיל, המשכתי בלי לייחס אליו יותר מידי חשיבות ״אז אתה יכול להודיע לאימוש שלא תדאג אם אתה לא חוזר בשמונה הביתה.״ חייכתי את חיוך מספר שש- החיוך הכי נחמד שלי. 
״אתה כל כך מצחיק.״ הוא גלגל את עיניו שוב. נקטע הזה התחיל לעלות לי על העצבים. ״את כולם הזמנת דרך החברה שלך- איך קרה שדווקא אני קיבלתי הזמנה אישית מהמלך?״ הוא דיבר בקול שקט וחסר ביטחון, למרות שניסה לדבר בלעג. 
ניסיתי להישאר רגוע ונחמד, המשכתי להזכיר לעצמי שיש מטרה לעניין. 
״אני משתדל להיות נחמד. תבוא, מקסימום לא תהנה ותלך- מה תפסיד?״ 
הוא משך בכתפיו והתחיל ללכת בעודי נשאר במקום שבו עמדתי. לא מצאתי סיבה הגיונית ללכת אחריו. 
״את הכבוד העצמי שלי?״ הוא מלמל תוך כדי הליכה ואז נעצר והסתובב אליי. ״בסדר, אני אגיע״ 

ערב המסיבה. 
אני כבר לבוש. טוב, כמעט. החולצה המכופתרת עם המשבצות שלי עדיין על המיטה למעלה, אבל אני כאן למטה, בקומה התחתונה של הבית, יושב בתוך המקום שלי וכותב כל מיני ענייני מסיבה אחרונים. הייתי צריך לדאוג לעניין תבל, כדי לברר שהיא מגיעה במאה אחוז, לכתוב את ההפתעה שאני ורן תכננו ליום ההולדת של נטלי שנדחה בפעם המיליון לעוד יומיים ולארגן את מה שתכננתי לגבי עדי. 
באמצע תליית הדפים פעמון הדלת צלצל. 
טרקתי את דלת החדר שהייתי בתוכו במהירות ונגשתי אל דלת הכניסה. עדי עמדה שם, לבושה בשמלה ורודה ונראית פשוט מדהימה. 
השיער הבלונדיני הצבוע שלה היה מוחלק ואסוף לקוקו גבוה והיא נראתה מצוין. אני חייב להודות. 
היא חייכה חיוך קורן ודרשה ממני לעלות למעלה ולסיים להתארגן. 
עלינו ביחד לחדר שלי והיא התיישבה על המיטה בזמן שאני סידרתי קצת את השידה. 
״בנים זה עם כל כך מבולגן,״ היא נאנחה וקיפלה את השמיכה שלי במהירות מטורפת. ״לא יאמן שיש אנשים שלא מציעים את המיטה שלהם אחרי שהם קמים ממנה.״ 
צחקתי והסתובבתי אליה אחרי שהתזתי על עצמי בושם. 
״לא יכולת להישמע יותר מתנשאת הרגע.״ העברתי קצבה סוררת משאריות הפוני שהיו לה פעם אל מאחורי אוזנה. 
הנשיקה שקרתה אחרי זה, זכורה לי במעורפל. זה קרה מהר מידי. 
גם אחרי שירדנו בחזרה למטה הצלחתי להרגיש את העוצמה של הנשיקה הזאת.
הלוואי והייתי מצליח ללמוד לתאר נשיקות.
זה היה יכול להיות יותר מוחשי. 
אנשים לאט לאט התחילו להגיע. בשלב מסוים בין כולם אפילו שחר אלבז נכנס בחוסר ביטחון בדלת. החיוך שעבר ביני לבין עדי היה מתוק יותר מדבש. 
לצלצול האחרון שנשמע בדלת אני נעניתי ופתחתי אותה. כשראיתי מי עמד בדלת, חייכתי בסיפוק גלוי ביותר. 
״את רואה? את לא חייבת הזמנה אישית בשביל להגיע למסיבה שלי.״ 
תבל רק חייכה במתיקות והעבירה את מבטה בין שתי העיניים הצבעוניות שלי. 
עכשיו אפשר להתחיל. 



 

 

אוף, לא משנה כמה ניסיתי לתקן את הפרק הזה - הוא פשוט מרגיש לי לגמרי על הפנים.
מקווה שאתם אהבתם אותו בכל אופן, ושאתם סולחים לי על האיחורים הכפייתיים שלי חח

אוהבת!  

נכתב על ידי 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. , 24/9/2013 02:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Optimist ב-26/9/2013 21:58
 



פרק 3


אני יודעת שהיום יום חמישי והתעכבתי ביומיים אבל הפרק הזה והפרק הבא היו כתובים על המחברת ופשוט לא היה לי זמן להעביר אותם למחשב :(
אני ילדה עמוסה חחחח 
אז בלי בלבולי שכל מיותרים - אני כאן והנה גם הפרק השלישי שלנו (: 

 




"אז..." נשענתי על הלוקר שלי, ממש מול הילדה החדשה, תבל. הופתעתי לרגע מכמה שהעולם שלי יכול להיות יצירתי. ביליתי יום שלם בכתיבת הבסיס בשבילה, אני יודע את כל מה שהיא עשתה לפני שהיא הגיעה היום לבית הספר, ובשום מצב, לא הייתי מצליח לעלות על שם כזה. מיד בתחילת ההפסקה, אחרי ששיעור שלם בהיתי, היא קמה ויצאה מהכיתה. "איך עובר היום הראשון שלך בינתיים?" חייכתי את החיוך הכי מקסים שלי.
היא הפנתה את מבטה אליי לרגע, קונה אותי ברגע עם הניגוד בין עור הבהיר שלה והשיער הלוהט.
"נחמד, יונתן, תודה על הדאגה" היא דיברה תוך כדי החנקת חיוך מקסים. חייכתי אליה בשקט בחזרה.
מה עובר עליי? ממתי אני מתנהג ככה ליד אנשים?
הלוקר שלה שהיה, במקרה גמור, צמוד ללוקר שלי, היה פתוח לרווחה ועל דלתו הודבקה מערכת שעות שלה. היו לה שני שיעורים איתי. המצב הזה דורש שינוי.
פתחתי את שלי ושלפתי מתוכו דף כמעט מלא לחלוטין, שנמצא כמעט בכל מקום שאני הולך אליו. יש לי אחד כזה בתיק, בחדר, במקום הפרטי שלי, בלוקר ואפילו בכיתה והיופי של העניין, הוא שכולם מסונכרנים אחד עם השני, מה שנכתב באחד מהם, מופיע אוטומטית בכולם. הכותרת השחורה של הדף הייתה 'שינויים'.
"יונתן?" קולה עצר אותי לרגע וגרם לי להפנות את מבטי אליה. "יש לך עיניים מיוחדות." היא אמרה את המובן מאליו. השפלתי לרגע את מבטי ואז הרמתי אותו שוב אליה. העיניים שלי לא היו רגילות, הן לא היו קרובות לרגילות. סימן הזיהוי הכי אופייני לשוני שלי משאר בני האדם בעולם שלי היה ההטרוכרומיה של העיניים שלי, שיכולה לנבוע מהרבה דברים, אבל נובעת במקרה שלי מהעובדה שלא ידעתי להחליט איזה צבע עיניים אני רוצה שיהיה לי וזה... פשוט נתקע.
"תודה," חייכתי אליה אך החיוך שלה נסוג מפניה והיא סגרה את הלוקר שלה בטריקה.
"זאת לא הייתה מחמאה." היא זרקה באוויר והלכה ממני. מה, לעזאזל, קורה פה?
סגרתי גם את הלוקר שלי ויצאתי מתחומי בית הספר, אל הגבעה הקטנה שבה רן, נטלי ואני יושבים כמעט תמיד.  לא הצלחתי לחשוב על שום דבר מלבד העובדה שאני לא מפסיק לחשוב עליה.
זאת סוג של לולאה שקשה לצאת ממנה.
רן ישב עם נטלי על "הספסל הקבוע" שלנו כשסיגריה תחובה בפיו.
"לא אמרת שאתה מפסיק לעשן אחרי החגים?" המבט שהוא נתן לי אחרי השאלה הזאת העלה בי גיחוך. הקול שלו היה מזועזע במיוחד אחרי שנטלי נחרה בבוז.
"אני יכול להפסיק כל יום," הוא ביטל את שנינו, "אני פשוט לא רוצה."
"או במילים אחרות," נטלי צחקה וחיבקה אותו, "הוא פשוט קצת מאוהב בלהרוס לעצמו את הגוף"
"במילים אחרות, אני קצת מאוהב בך." הוא זרק את בדל הסיגריה ודרך עליו תוך כדי משיכתה של נטלי אל תוך החיבוק המוחץ שלו ונשיקה בזמן שהיא ממלמלת משהו בסגנון 'אבל למה להרוס כל רגע יפה עם קיטשיות?!'
אני יודע שאני יכול לשנות את הכל. אני זה שדאג לחבר בין נטלי ורן, אני זה שהביא את תבל לפה, אבל לפעמים אני מעדיף לא לגעת בדברים, להשאיר את זה לידי הגורל.
חוץ מזה, כשרן מעשן – הוא פחות מהיר ממני.
מה... כן, אני קצת אנוכי.
"זוג יונים," כחכתי בגרוני וגרמתי להם לעצור את הנשיקה הקצרה שלהם. "מתי נגמרת ההפסקה?"
"למה?" רן נתן לי מבט והרים גבה. אני שונא שהוא עושה את זה. "כבר מתגעגע אל החברה החדשה שלך?". נטלי צחקה מגלגול העיניים שהשבתי לו.
"בימינו כבר אסור להיות נחמד אל אנשים. בעוד רגע עוד תאמר לי שגם עדי חברה שלי." נאנחתי בשקט. גם הפעם הוא הרים גבה, אפילו יותר גבוה מהפעם הראשונה.
"היא לא?" הוא תהה לרגע והניד בראשו, מבלי להמתין לתגובה שלי. "אני לא מצליח להבין אותך לפעמים. פעם אתה כן, פעם אתה לא ופעם אתה מחליט שאף אחד לא בא לך בטוב."
משכתי בכתפי והנחנו לצלצול להישמע מבלי למשוך יותר מידי תשומת לב מצדנו. ישבנו ככה כמה דקות בשקט; אני שיחקתי עם העט שלי, רן עם המצית ונטלי העבירה את אצבעותיה בשיערו השחור של רן. בכל פעם שנשארנו בחוץ ולא נכנסו לשיעורים, דאגתי לסדר את זה אחר כך. נטלי תמיד הופתעה מזה שהמורים לא היו מודעים לחיסור שלנו בכלל. אין לי שמץ של מושג אם אנשים מסוגלים לעלות על כל הקטע הזה, אבל אני באמת לא מעוניין לגלות.
אני לא רוצה לדעת מה יקרה בעולם אם כולם יגלו שאדם אחד מחליט מי ימות ומי יחיה ומה יקרה מחר. במיוחד כשהאדם הזה הוא נער בן שבע עשרה.
קמנו מהספסל בסופו של דבר והתקדמנו בחזרה אל תוך תחומי בית הספר. כשנכנסו אל תוך המבנה פניתי אל הלוקר שלי וכתבתי כמה מילים על הדף שהיה מונח בפנים.
הצלצול הגיע.
כל מי שיצא מהכיתות דיבר על כמה שהשעה הרגישה קצרה בהרבה מהרגיל.
הגיוני, בהתחשב בעובדה שגרמתי לצלצול להגיע רבע שעה אחרי תחילת השיעור ולשעונים לרוץ קדימה.
עדי יצאה מהכיתה ונעמדה בצמוד אליי, כרגיל. חייכתי חיוך מאולץ לחלוטין וגררתי את נטלי אליי לחיבוק.
"אני הולך הביתה – אין לי חשק לשעות הבאות. אם מישהו שואל – שיחררו אותי הביתה כי אני לא מרגיש טוב, או משהו כזה." נשקתי ללחיה של הידידה הכי טובה שלי והתחלתי ללכת כשאני משאיר את כולם מאחורי.
"יוני, חכה רגע –" היא תפסה בידי ונעמדה לצדי. שיט. "אני אלווה אותך החוצה"
"את תאחרי לשיעור שלך." אמרתי בביטול ועצרתי את עצמי מלהסתכל עליה.
"אתה לא באמת דואג להשכלה שלי..." היא חייכה חיוך מסופק והעבירה את ידה על הזרוע שלי. שנאתי שהיא עשתה את זה. זה הדליק אותי. היא צודקת, ניסיתי להיפטר ממנה כדי להגיע הביתה. אני זקוק לזמן איכות עם המקום שלי. "וחוץ מזה," היא המשיכה לדבר ואני נדרכתי. "אתה נראה קצת לחוץ, אני חושבת שאני יכולה לעזור לך בזה"
"באמת עדי, הכל מצוין, אני לא לחוץ" חייכתי אליה חיוך שהבהיר איזה שקרן גרוע אני. "ואמא שלי בבית, זה באמת לא ילך. לא היום, בכל אופן" נאנחתי בשקט, מנסה להוכיח לה כמה אני מבואס מכל העניין, שאמא שלי כזאת הורסת מסיבות.
ואז עלה לי רעיון לראש.
"יודעת מה?" קטעתי את תחילת המשפט שלה וחייכתי חיוך ענק. "חנוכה מתקרב, ואני יכול לנסות להעיף את אמא שלי לכמה ימים מהבית. יש מצב שאת מארגנת כמה אנשים והמסיבה עליי?"
היא הרימה גבה וחייכה חיוך מופתע. כבר הבנתי מה עומדת להיות התגובה שלה.
"יונתן הוטר מארגן מסיבה? אנשים יבואו רק כדי לראות את המתבודד הראשי והמסתורי עורך מסיבה" היא צחקה. אני יודע שזה יגרום להמון אנשים לתהות. אני לא אדם חברותי במיוחד, למרות שדאגתי לכך שאף אחד לא יטיל ספק במעמד החברתי שלי. אבל זאת עומדת להיות מסיבה אדירה.
"את מדברת כאילו אני נמצא בתחתית הפירמידה החברתית" גלגלתי עיניים וביטלתי את דבריה בהנפת יד מלאת בוז. "תזמיני את כולם, וכשאני אומרת את כולם, אני מתכוון באמת לכל השכבה וכל מי שאת מכירה."
"אמא שלך לא תתעצבן?" היא עצרה את הליכתי עוד הפעם. זה התחיל לעצבן אותי.
"אמא שלי לא תדע." חייכתי וניסיתי להיראות נינוח. "היא תמיד נוסעת לכמה ימים עם אחי הקטן אל דודים בצפון. יהיה בסדר"
"והיא משאירה אותך לבד?" היא עטתה על עצמה פרצוף עצוב והידקה את אחיזתה סביב זרועי.
"גברת דהן הצעירה, אני מתחיל להרגיש כאילו את דוחקת בי להתבכיין על החיים העגומים שלי," ליטפתי את לחיה. המגע החם של ידי שיתק אותה לכמה רגעים. מבחינתי, היא הייתה קפואה. זה בלתי נסבל לפעמים.
"טוב, החיים העגומים שלך באמת מסקרנים, בהתחשב בעובדה שאין אפילו אחד מאיתנו, אפילו לא שני החברים הכי טובים שלך, שמכיר אותך באמת"  היא צחקקה בעצבנות קלה כשהסרתי את ידי מעליה.
"טוב, אז אני אספר לך משהו שאף אחד לא יודע," התכופפתי וקירבתי את שפתיי אל אוזנה. הנשימות שלי גרמו לה לגל של צמרמורת שעבר לה בכל הגוף. "בלילה, כשהירח מלא – אני הופך לזאב וטורף בנות יפות כמוך"
היא חבטה בי וצחקה כשהתרחקתי ממנה.
"אידיוט"
"אני באמת חייב ללכת", אמרתי בחיוך והעברתי את שפתיי על לחיה במטרה לנשק אותה. היא סובבה את הפנים שלה ונשקה לשפתיי. הנעתי את ראשי וצחקתי. "את תזכרי להזמין את כולם?"
"באמת את כולם יוני?" היא חייכה חיוך אכזרי מעט וידעתי מה עובר לה בראש שניה לפני שהיא אמרה את זה בקול רם. "גם את אלבז?" לכולם היה מושג קלוש לגבי אי החיבה הברורה שלי לשחר אלבז, אחד הבנים בשכבה. יש סיכוי קל שזאת הסיבה שלא מתייחסים אליו במיוחד.
"עכשיו כשאת אומרת את זה ככה?" חיוך זהה עלה על שפתיי. לפעמים אני ממש אוהב את הרעיונות שקופצים לי לראש. "אני אדאג לאלבז. את תדאגי להזמין את כולם. גם את החדשים"
"גם את הג'ינג'ית ההיא? יוני, מה לך ולה?" היא הרימה גבה כשהצמדתי את ידי אל שפתי והיסיתי אותה. "יוני!"
צחקתי כשהתרחקתי ממנה.
היא נאנחה והסתובבה, נכנסת חזרה אל בית הספר כשהצלצול לסוף ההפסקה מהדהד בנינו. 

 

 

מה הסיפור של תבל? מה יהיה בין עדי ויוני? מה יקרה במסיבה? מי זה שחר אלבז? מה יוני מתכנן לעשות לו? 
כל זה ועוד - בפרק הרביעי והבא של "לכתוב את העולם" טומטומטוממממממ
מה עובר עליי?
חחח לא משנה :)
אני אשמח לשמוע מה דעתכם ואם יש לכם תמונה/ שם לפרק שיתאים - מוזמנים להציע הצעות בתגובות (:

אוהבת!  

נכתב על ידי 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. , 19/9/2013 22:45  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. ב-23/9/2013 11:20
 



לדף הבא
דפים:  

1,344
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 'לכתוב את העולם' - סיפור בהמשכים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)