לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אֵפֶקְט הָפִּיגְמַלְיוֹן.


כְּמוֹ נְבוּאָה אָשֵר מַגְשִימָה אֵת עַצְמָהּ.

כינוי:  יוּבַל.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

זה כבר לא מצחיק


שכל פעם שאני פותחת את ישראבלוג אני רואה לפחות בלוג אחד על איזו טיפשה שפוצחת בדיאטת -NO NORE FOOD- או משהו בסגנון.

ואם לא תראו את זה בעדכונים האחרונים, אני מבטיחה לכם שזה יופיע בשכנים החדשים בישראבלוג.

בכל אופן,

כשאני אומרת נכנעתי לבינוניות אני לא באמת מתכוונת לבינוניות, כי בכנות אני יודעת בדיוק כמוך שזה יותר טוב ממני.

נכנעתי ליותר טוב ממני...

 

 

 

 

 

 

ביולקס..

בלאט. עד שאמא תשים לב שפתאום יש קצת פחות בבקבוקון.

 

חושבת אולי לפתוח בלוג חדש...

בלי הקצנות מיותרות.

סתם חדש. עוד אחד.

בא לי.

נכתב על ידי יוּבַל. , 26/6/2008 19:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוּבַל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוּבַל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)