לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנו אלא אם צויין אחרת.

כינוי:  אומנות ורק אומנות

בת: 22

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013





שלום לכולם!

כן, לקח לנו זמן להעלות את הפוסט השלישי, אבל נשתדל לעשות לפחות פוסט אחד בשבוע...

ליאל לא תהיה פה כמה ימים אז אני (ליזה) מפרסמת את זה בלעדיה. נעשה לה הפתעה(-:

בכל מקרה, התחדשנו בעיצוב חדש וגם למדתי איך לעצב בפוטושופ! (חלק מהדברים פה אני עיצבתי)

אז... תהנו(-:

נ"ב: שמתם לב לפינה החדשה בבלוג? כןכן, מפעל הזמנות! שלחו לנו הזמנות בתגובות ואנחנו נכין אותן,

בתמורה לבאנר שתצטרכו לשים באתרכם (אם יהיו הזמנות אז נעלה אותו בשבוע הבא ביחד עם ההזמנות)


חתימות

ע"י ליאל


 

 

1.

 

2.

 

3.



 

1.

 

2.

 

3.



צילומים

ע"י ליאל





עד השקיעה

 

ע"י ליאל


דמעות זולגות מתחת

אש מתלקחת

ידיים קטנות נוגעות

עיניים ירוקות בכול פינה

וזה מה שאזכור, עד השקיעה

בלבול חסר פשר

עייפות מתחזקת

חיוך קטן נסתר

נעל חומה

וזה מה שאזכור, עד השקיעה

בכי תמרורים

דם נוטף סביב

ריח בית קברות

וזה מה שאזכור, עד השקיעה


 ציור בצבעי שמן

ע"י ליזה

אני רוצה להדגיש שזה הציור הראשון שלי בצבעי שמן אז אני מודעת לכך שיצא כושל.

photo.jpg


ע"י ליאל
 


על צג המחשב הגדול מופיעה בפתאומיות בחורה.

ג'ינג'ית חיוורת, ששפתיים דקות מונחות בעדינות מעל לסנטרה.

אמילי פערה פיה וכמעט נפלה לאחור.

"את מכירה אותה?" שאלה מדיסון בחשדנות.

"לא," היתממה אמילי. "את שקרנית גרועה"

"אני יודעת"

אמילי התיישבה על הספה האדומה כששונה אשר עמדה באמצע החדר המסויד.

"מי זאת" מדיסון הביטה בה.

"אני לא יודעת" רקעה אמילי ברגלה.

"אבל הרגע אמרת ש..."

חיוך התפרס על פניה של מדיסון, אך כשאמילי התפרצה לדבריה, השתתקה.

"אני יודעת מה אמרתי, אבל זה שאני שקרנית גרועה לא אומר ששיקרתי!" התעצבנה אמילי.

מדיסון השתהתה לרגע וחדלה לדבר.

היא הביטה בבחורה הג'ינג'ית וכמעט נפלה לאחור.

"זאת..."

אמילי התנפלה על מדיסון ושיתקה אותה

בעוד עיניה המפוחדות של מדיסון מביטות בפחד לצדדים.




מדריך למערכת שעות





















איך לצייר עין ריאליסטית

ע"י ליזה

הערה: מדריך זה צויר בפוטושופ, אבל אתם בהחלט יכולים לצייר זאת בעיפרון רישום.









מקוות ש-♥!



 

נכתב על ידי אומנות ורק אומנות , 7/8/2013 13:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאומנות ורק אומנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אומנות ורק אומנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)