לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wicked


Every so often we long to steal To the land of what might have been

כינוי:  The Phoenix

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

רכבות 2


שוב שלום, אחרי המון המון המון זמן.. 


 


הרעיון של הבלוג מלכתחילה היה מאוד מוזר לי.. ואני מניחה שצריך לכתוב יותר בשביל להתחבר לחלוטין לרעיון.


אני חושבת שלא השתנה הרבה מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה. (גם עם החייל לא השתנה כלום ואני עדיין לא יודעת אם אני מתחרטת על כך). 


 


מי שקרא יותר אחורה בבלוג שלי ראה שם קטע עם רכבות.. ובשבועיים האחרונים הרכבות ישבו לי המון בראש עד שהתיישבתי היום לכתוב משהו וזה מה שיצא- 


רכבת נוסעת למקום לא ידוע,


אנשים מחכים בלי לדעת מדוע.


עומדים על הרציף ומביטים,


מסתכלים אל האופק ותוהים.


 


יש שנוסעים לחפש משמעות


ויש שפשוט מחכים.


יש שנוסעים ויש שחוזרים.


ויש את אלו שפשוט מקווים.


 


הרכבת שלי עוד נוסעת,


מחפשת את התחנה.


ואני תוהה, אם אני זו שעל הרכבת


או בעצם זו שממתינה.


 


והכרטיסן עוד מנקב כרטיסים,


או שאולי אלו בעצם חלומות.


ואני שמוקפת באנשים,


לא יודעת אם אלו רק תחנות...


 


אני מקווה שיום יבוא ואני אמצא את התחנה שלי, לא בהכרח במובן של 'למצוא את האחד', אלא יותר במובן של 'למצוא את עצמי'... 


 


לילה טוב! 


 

נכתב על ידי The Phoenix , 8/3/2014 23:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Phoenix אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Phoenix ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)