לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOVE THE LIFE U LIVE .... LIVE THE LIFE U LOVE




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013


 

מצב : מוזר אה?

 הנה מסקנה חשובה לחיים על עטים : כן כן זה נשמע די מוזר אבל בכל זאת תקראווו

 

 

אין עט - אין הערות

 אין הערות - אין לימודים

אין לימודים - אין תעודה

אין תעודה - אין עבודה

אין עבודה - אין כסף

אין כסף - אין אוכל

אין אוכל - אתה ממש רזה

אתה ממש רזה - אתה ממש מכוער

אתה ממש מכוער - אין אהבה

אין אהבה - אין נישואים

אין נישואים - אין ילדים

אין ילדים - אתה לבד

אתה לבד - דיכאון

דיכאון - מחלה

מחלה - מוות

 

 

המסקנה : אל תאבד את העט שלך :)

נכתב על ידי smile 4 me , 18/7/2013 09:41   בקטגוריות קטע מוזר על עטים ...  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חופש גדולללל

 

מצב רוח: אעאעאעאעאעאעאעאעאעאע

אני לא מאמינה שכבר חופש!

זאת פעם ראשונה שמגיע החופש ואני לא רוצה שהוא בכלל יתחיל !

לא באלי לעזוב ת'בצפר שלי ...

הייתי שם כל כך הרבה זמן,ועכשיו לעזוב אותו

וגם כל החברות שלי :(

מה אני עושההההה ?!?!

למה לא עושים חטיבה יסודי ותיכון ביחד ?!?!

הקיצר עצבני

סה"כ החופש די סבבהההה

למשועממים שביננו-

הנה כמה סרטיםם מושלמיםםםםםםם

 (אגבוש יש להם שמות קצת מוזרים או שהסרט עצמו ..

בואו נגיד שיש קטעים שהם קצת אההה ... איך אני יסביר את זה ??? פשוט תראו את הסרטים )

 

 

 

 

 

 

 

4u:סרטים מושלמיםםם

 

 

טוווווובבב

אז

 

... the first movie is

 

L O L

תפקיד ראשי : מיילי סיירוס כפרעעע

דירוג עד 5 סמיילים: סבבי סבבי סבבי סבבי 

משוב קצר סרט חמודדד

 

 

... the 2 movie is

אוקיי השם של הסרט קצתת אהה

יש לה ביצים

תפקיד ראשי : אמנדה ביינס <3

דירוג עד 5 סמיילים : סבבי סבבי סבבי סבבי סבבי

סרט מושלם ראיתי אותו חמישים פעםםםםם מממש כדאי לראותתתתתת

 

 

 

 

 

 

   

 

 

נכתב על ידי smile 4 me , 16/7/2013 14:53   בקטגוריות בית ספר  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  smile 4 me

בת: 22

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סלבס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmile 4 me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smile 4 me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)