לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Dont you be tarot-fied, Its just a token Of my extreme

כינוי:  to be s

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

פריקה


אז אנחנו עדיין ביחד, תגדירי ביחד? טוב ריגשית נראה לי שיש ביננו אוקינוס

אבל אנחנו עדיין ישנים באותה מיטה

 

רבתי עם כל החברים שלו והידידות ואיתו, זה הסתיים מכוער-העפתי את כל החברים מהבית וכולם כעסו עלי וצעקו ונתנו לי מבטים מאשימים ובמשך כמה ימים הרגשתי כמו נבלת היקום

אני עדיין מרגישה ככה קצת, אבל פחות קיצוני, דיברתי עם מישהו שעזר לי לחשוב על טובתי שלי ומי שלא אוהב אותי גם כשאני שיכורה ובת זונה שיזדיין יש מספיק אנשים בעולם.

האמת שבתוך תוכי אני מרגישה שנעשה לי עוול אם לדבר בכנות

ואם הבן זוג לא מבין את זה ולא עומד לצידי ובוחר לתמוך בבני זונות האלה שהוא קורא להם חברים אבל יעדיפו לזיין אותי/שאנחנו ניפרד והוא יבלה איתם יותר(בסופו של דבר הם בכלל לא רוצים בטובתו כשזה מגיע לבחירה של בת זוג, הם יעדיפו אותו רווק וכבר דיברנו על זה פעם, איך שהם כועסים עליו כשאני והוא מבלים לבד בלעדיהם שבוע שלם אוי ואבוי- עד שהרגלתי אותם ובגלל זה הם שונאים אותי כי אני פאקינג אישה חזקה! מטורפת כן אבל שום בת זונה שקוראת לעצמה "אחותו" אבל עושה לו עיניים לא תתחצף אליי בלי לקבל את המנה שלה)  

בקיצור אם הוא לא עומד לצידי, אין לי סיבה להלחם עם אף אחד

ואני חסרת בטחון בקשר שלנו, כי כשזה מגיע לאני או העולם, הוא לעיתים יבחור לעזור לעולם

ואולי אני בת זונה אגואיסטית שאני רוצה שיבחר בי

אבל לעזאזל, למה לי לעמוד לצידך כשאתה שיכור ורב עם כולם ואני יודעת שאתה טועה אני עדיין איתך כי אנחנו צוות

למה אתה עומד ורואה אותי בוכה ועדיין מתעלם ומדבר עם החברים הכל כך חשובים שלך

מה זה בגלל שאני בוכה יותר מידי אז אתה כבר למדת לחסום? אבל אני בוכה כי אני באמת עצובה ומתוסכלת ורוצה חיבוק ממך! אני לא מרגישה כאילו אני עושה סצנה וחוזרת עליה כל הזמן.. אבל נראה לי שהאמת נמצאת אי שם באמצע נמאס לו לראות אותי בוכה ולי נמאס לבכות כל הזמן על זה שהוא חרא בן זוג!

מי הוא בכלל שיגיד לי שאני לא יודעת מה זה לאהוב ואחריי שעתיים יזיין אותי? אני לא מבינה! למה שתזיין אותי אם אני לא יודעת לאהוב?

אני לא מבינה אותך, ואני מרגישה שאתה מרמה אותי איכשהו עם נשים

אני יודעת שלא מצאתי הוכחות שלא הצלחת להפריח

אבל אני לא סומכת עלייך, וזה תחושת בטן

אני רואה את המבט המפלרטט שלך כשאתה מדבר עם בנות אחרות וכשאני מוכיחה אותך על זה אז אתה קורא לי קנאית מטורפת

אבל לך תתווכח עם תחושת בטן

וזאת הבעיה, שאני לא יכולה להפירד מבנאדם על סמך תחושת הבטן שלי

זאת אומרת אני כמובן יכולה וזו סיבה די בריאה לדעתי, אבל מה אם אני באמת מטורפת ואני מפסידה כאן את הנסיך של חיי כי אני משוגעת קל? הוא לא הראשון שאמר לי שאני משוגעת..

מצד שני מה הכוונה נסיך? מה את אוהבת בו בכלל?

איך שהוא מזיין ויש לו מלא חברים והוא מצחיק

חוץ מזה כל השאר מעמסה

וגם הדברים הנל זה לא בסיס למערכת יחסים

 

 

אני רוצה לטוס לחופשה

ולחזור שזופה ואיך שהוא רזה יותר

אני רוצה לקנות בגדים חדשים ולגרום לכל הגברים לסובב את הראש אחרי ולכל הנשים לקנאות בי

אני רוצה להרגיש בטחון עצמי שוב

ולעבוד יותר קשה

 

 

 

וואו כתבתי הרבה פתאום משורה אחרת לפוסט שלם, הכל מאוד מבולבל ואני מניחה שגם לי יהיה קשה להבין מה כתבתי בפעם הבאה שאני אעבור על כל הפוסטים שלי, אני שוקלת אם זה משהו שעדיף בכלל לשמור בטיוטות, אבל ניחא

 

נכתב על ידי to be s , 30/5/2017 15:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לto be s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על to be s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)