לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

לו היו הבחירות מתקיימות היום


אני יכול להבטיח לכם, בוודאות, דבר אחד - ודי בוודאות, דבר שני.


בוודאות, מה שנגע אליי: בשום-פנים-ואופן, לא הייתי מצביע, למעריצי-סטאלין (כי זה מה שהם ושלא יכחישו; כולנו, כבר, יודעים היטב, את האמת המרה) מחד"ש.


הכי סביר, האמת, שהייתי מצביע "אמת". "עבודה", כלומר. מוזר, תמיד, אמנם, ראיתי ב"עבודה" את הגורילה של הגוש, ענק טוב-לב בעיקרון, אולם די-סתום ואהבל, שיש להחזיקו ברצועה, אחרת ילך לקואליציה עם ה"ליכוד", או ייזום מלחמה, או יחבל בשיחות-השלום שיזם, או יפריט עוד איזשהו שירות חיוני, או דבר-מה אחר כגון דא.

כעת, שלא תבינו לא נכון - מפגרים ואידיוטים למיניהם, קפיטליסטים ורבי-מפריטים ומיליטאריסטים שרופים וגזענים מסורים ושאר מריעין-בישין, עדיין שורצים שם = כגון איתן כבל ימח-שמו (ששאף לשלול, את זכות ההצבעה לכנסת, ממני ומכל חבריי, אשר לא שירתו, בצבא-הכיבוש), אראל מרגלית האולטרא-קפיטליסט (שונא-הסוציאליזם, שגם שאף, מייד לאחר הבחירות, לשלב ידיים, עם פייגלין ועם ליברמן!!), יצחק "בוז'י" הרצוג המאנפף (מחקירת-העמותות לממשלת-ההפרטות... אה וגם כתם חמור, של רדיפת-סטלנים, יש לו ב-CV), איציק שמולי = הצבוע, הבוגדני והמושחת עד-העצם - עומר בר-לב האהבל (שבכל פעם, בה הוא פותח את הפה = חושך באזניים), אבישי ברוורמן הפאשיסט, חיליק בר המיליטאריסט ואפילו פושע-המלחמה הארור פואד (אם-כי הוא, הישיש, כבר אינו רלוונטי = בשנה הבאה, ימלאו לו 80 שנה, מתוכן 30 שנה בכנסת וזוהי, מן-הסתם, תקופת-כהונתו האחרונה בבית - ככה, שכאשר אצביע "עבודה", הוא כבר לא יהיה ברשימה, מן-הסתם).


אולם, כעת = לראשונה מזה עשרות שנים (לפחות מאז הועזב הדור הישן, של אורה נמיר הזכורה לטוב, שושנה ארבלי-אלמוזלינו ועדנה סולודר), לפחות, אם לא מאז ומעולם - יש גם קולות אחרים ב"עבודה": חברות-הכנסת המצויינות מרב מיכאלי, מיכל בירן, סתיו שפיר וכן, אפילו שלי יחימוביץ' - על כל חסרונותיה. וגם מיקי רוזנטל.


קשה, כמובן, להתעלם מן העובדה, שבעוד שבפסקה הראשונה, השלילית, מניתי אך ורק גברים, בזו השנייה, החיובית, קיים רוב נשי, בן 80% מינימום. אמנם, מתוך עיקרון, אני נגד הבחנות שכאלה - אבל, עדיין...


אם-כי, כמובן - הכל תלוי, היה רק מושב אחד, ב-14 בנובמבר הפריימריז ובין לבין, הח"כיות המצויינות שמניתי, עוד חייבות לכפות על שלי, לנתק כל קשר, עם המשת"פ הבוגד עיני ואף יותר מכך: עם החולדה. אחרת = נו, שוין: נחזור ל"מרצ" (לא להתפקדות חלילה - רק להצבעה בקלפי!!).


זהו בנגע אליי.


והדבר השני, הכמעט ודאי: תכירו את ממליכי-המלכים שלכם, אחרי הבחירות הבאות. מה שהם יגידו, יהיה.עצוב נו, שוין. נקווה, שיגידו "שלי וזהבה"...מוציא לשון

נכתב על ידי , 20/7/2013 16:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)