לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

מחשבות :-)


בעצם, זה בקבוצות, של ארבעה כל אחת:
1948-1974: דוד בן-גוריון (שתי תקופות נפרדות), משה שרת, לוי אשכול, גולדה מאיר.
1974-1996: יצחק רבין (שתי תקופות נפרדות), מנחם בגין, יצחק שמיר (שתי תקופות נפרדות), שמעון פרס (שתי תקופות נפרדות).
1996-????: בנימין נתניהו (שתי תקופות נפרדות), אהוד ברק, אריאל שרון, אהוד אולמרט.
הקבוצה הראשונה (עידן המקימים, ילידי שנות השמונים והתשעים, של המאה התשע-עשרה), שלטה, בסה"כ, 26 שנה.
הקבוצה השנייה (המערך מול הליכוד, ילידי שנות העשרה והעשרים, של המאה העשרים), שלטה, בסה"כ, 22 שנה.
הקבוצה השלישית (עידן הנבלים, ילידי שנות הארבעים, של המאה העשרים - מלבד אחד, שנולד, אף-הוא, בשנות העשרים שלהּ), שלטה... כעת, בואו נאמר, אם מדובר כאן במספר ארבע (ארבע תקופות, לרבות זו הבאה, בכל אחת ארבעה פרסונות); ואם, בעוד שהתקופה הראשונה, נמשכה 26 שנה, נמשכה השנייה 4 שנים פחות: 22; או-אז, מן-הסתם הגיוני יהיה להניח, שהשלישית תהיה, בסך-הכל, בת 18 שנה = קרי: 1996-2014 = כלומר, תסתיים בשנה הבאה!! :-))
ואז, מן-הסתם, תתחיל התקופה הרביעית, של ילידי שנות השישים (והשבעים?) = מן-הסתם, עם שלי יחימוביץ'.
אני זקוק למעט אופטימיות עכשיו (וחוץ-מזה, לנבואות כאלה, יש דרך להגשים את עצמן, אם מאמינים בהן מספיק אנשים ומספיק חזק); תזרמו איתי בזה.
נכתב על ידי , 21/8/2013 13:58   בקטגוריות משעשע, אופטימי, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)