לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

חדשות....חדשות....חדשות....חדשות...


היי.

 

קודם-כל, החשוב והנורא מכל - יודעים אנגלית? אתם בני-אדם? אם כן, צפו!! והעבירו הלאה, גם!!

 

צפיתם? הפצתם? יפה.

 

רק עכשיו, ניתן להמשיך.

 

הבקר קמתי מוקדם מאד = כמה מפגרים, ממושחתי עיריית רחובות, החליטו, שחמש וחצי לפנות-בקר, זה דווקא אחלה זמן שבעולם, להתחיל לגזום ולקדוח ולא-יודע-מה-עוד. אז כשראיתי, שכבר שש ועדיין, הנבלות ממשיכים ואין מצב להירדם שוב - ומכיוון, שממילא התכוונתי לקום, בשבע ומשהו - קמתי כבר וחלאס. בשש וחצי, נסעתי לת"א (בשירות) ובשבע ורבע (היו אחלה כבישים ריקים שבעולם!!), כבר הייתי בדיזינגוף בואך "אתנחתא"; אלא, ש"אתנחתא" עוד היה סגור, אז ישבתי ב"לנדוור", התבאסתי קשות, שלא היה להם, למעשה, שום-דבר טבעוני (לא, "לנדוור" - "סלט עדשים שחורות" אינו האופציה המועדפת עליי, עם קפה-הבקר!! בע עצוב), שתיתי הפוך גדול, עם חלב סויה (לפחות, זה היה מעולה...) ואז הלכתי, הסתובבתי קצת בקניון היחיד, שאני מסמפט (לא שהחנויות נפתחו או משהו, כבר, אבל מיזוג-אוויר היה קריצה) ולבסוף (משהצלחתי להבין, באיזו מחצית אני, בעצם... קריצה), קצת אחרי תשע, הלכתי ל"סיפור-לחם", שזה בית-קפה די-מעפן, בדיזינגוף פינת בר-כוכבא. שם, כמובן, חזר הביאוס על-עצמו (לפחות חוסך כסף, ככה... אוף), אז עשיתי מה שתכננתי ואז נסעתי, ב-174 ובשירות (החלפה בראשל"צ) הביתה.

 

ונשבר לי משירות.

 

אני מתכוון, קיבינימט!! אני אינני מאזין, לרדיו קול-נתניהו מחרא=זלם; אז מה-פתאום, שאניח לנבלות, לאנוס את אזניי?!??

 

לפחות, באוטובוס, אפשר לשבת מאחור - וחלאס!! אין שומעים, מה כל פקיד-ממשלה נאצי (או כל סלג-רַעַליטי נתעב!!), חושב על העולם!! בלאט!!

 

ולא באופי שלי, לתחום-עצמי (כפי שהתאגידים הפשיסטיים, משתוקקים שנעשה, כמובן), בתוך אמפי ואזניות ולהתנתק מסביבתי....בע.עצובעצוב

 

וזהו-זה.

נכתב על ידי , 27/8/2013 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)