לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

מי זה תומר ישראלי ומה לעזאזל הוא רוצה, ממתפקדי מפלגת העבודה? - תגובה לטל שניידר


האדם הזה, הוא טיפוס מצמרר. בי, אישית, הוא מעביר חלחלה.



מעבר לזה - מי הם גיבוריו, מי זוכים ממנו להערכה?



עמיר פרץ - עריק סדרתי, לפני פחות משנה, ערק למפלגתהּ, של הקפיטליסטית הקיצונית לבני (בהּ הוא יושב, לצד מאגר ביומטרי שטרית ושטרן הכתום), בתירוץ, ששלי לא התחייבה, שלא לשבת בקואליציה של ביברמן - ובסוף, שלי נותרה באופוזיציה ואילו הוא, יושב בקואליציה אחת, יחד עם ביבי וליברמן וסטרוק ופייגלין, כחבר בממשלה שכל תפקודו: חימום-הכסא.



עמרם מצנע - טיפוס כושל ופתטי, עריק אף-הוא - שחבר (גם הוא) במפלגת לבני את מאגר את שטרן בעב"ם - וכיום, יושב, אף-הוא, עם ביבי וליברמן וסטרוק ופייגלין, באותה הקואליציה הנוראה.



יצחק הרצוג - טיפוס דוחה ומושחת, שישב בכל הממשלות, עם ה"ליכוד" ו"קדימה", יחד עם פואר, הברח וכיו"ב מריעין-בישין ושלו היה הדבר, תלוי בו, ללא-ספק היה חובר, גם בפעם הזאת, לביברמן ושות'.



מזה בלבד, כבר ברור לחלוטין, מהי תכניתו (לוּ היה לו איזשהו שביב של סיכוי - שאני, כמובן, מקווה מאד-מאד, שאין וגם לעולם לא יהיה לו), למפלגת ה"עבודה": כניסה, לקואליציית-הזוועות הנוכחית והכחדתהּ המוחלטת, אחת ולעולם, של ה"עבודה" בתור אלטרנטיבה.



מעבר לזה - מה הוא עשה בחייו, לעזאזל? תכנת מחשבים? עשה לקריירתו? גידל ילדים?



אילו הפגנות ארגן? בכמה דוכנים עמד? כמה מאבקים הוביל?



כולה הבנאדם, היה חבר מפלגה עשרים שנה(!!), במרוצתן לא שמענו עליו, דבר וחצי-דבר!!



ועכשיו, לפתע-פתאום, התעורר ו - הופה-לה!! אני רוצה להיות יו"ר מפלגה???



מן-הסתם, פשוט פיון של הרצוג, נטו על-מנת לפגוע ביחימוביץ', במטרה להרוס, את מפלגת ה"עבודה", מבפנים, נטו על-מנת לוודא, שלא תהיה, בישראל, שום חלופה שהיא, לשלטהון-המטורפים ביברמן=סטרוק=לפיד=לבני=בנט=פייגלין.



עיתון משומש, לא הייתי קונה מן הפרסונה. לזרוק ומייד!



נכתב על ידי , 18/9/2013 13:43   בקטגוריות מפלגת העבודה, תומר ישראלי, הפריימריז לראשות ה"עבודה", הארץ, השמאל הישראלי, חלאות אדם, פשיזם, אקטואליה, ביקורת, סכנה חמורה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)