לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

חירום!! חירום!! המטורף, שהטרידני טלפונית ביולי-אוגוסט, מעליל ומאיים עליי!!


אני מזועזע...

עכשיו, ישבתי לי בסבבה בקפה "אמיליה" (מה שהיה "מילשטיין"), בצפון רחוב הרצל ברחובות, כבר סיימתי ורק נרגעתי לי בכיף, בדיוק עמדתי, להזמין חשבון - כשלפתע-פתאום, נעמד מולי ציון אסף!! (תזכורת 1 וההמשך לזה)

הוא כבר לא ממושקף - והמבט בעיניים שלו רע!! רע!! מבט של רשע צרוף, רק הוא לבדו, כמעט גרם לי, להתקף-לב, כל-כך נבהלתי!! מזל, שנפגשנו במקום ציבורי והיו שם עוד אנשים לצידי, אחרת - אני נשבע לכם!! - הוא היה מחסל אותי. פשוט, כבר לא הייתי.

כמו שזה, המטורף המשוקץ הזה, הטינופת הפסאודו-ספרותי הזה, העאלק משורר הומניסט הזה, בחר, במקום זאת, בטקטיקה נבזית, של הפחדה - הוא ללא-שום-ספק הבחין, שאני נחרד ומבועת לחלוטין מפניו, אז אמר "אתה עשית אקט, של גניבת קניין רוחני ואתה תשב בבית-סוהר!! תברח תברח, כל הזמן אתה בורח, עם כל העולם אתה מסוכסך, הבעל של אמא שלך סיפר לי!! הוא", כך לכל הנוכחים בקפה "גנב ממני קובץ, של קניין רוחני!!"

חברותים,
למי ששכח, הנה מה, שבאמת קרה כאן.

ציטוטבשבוע שעבר, ניסה לגררני לשותפות לדבר-עבירה: הוא גנב סיפורים, של אחותו החולה וסיפר לי, שהיא וילדיה ביקשו ממנו, שימסרם לעריכה ולפרסום... נו, מכיוון שאני, במקצועי, סופר ועורך, מתרגם ומעצב גראפי, שמחתי לעבודה. וגם לסיכוי, לעזור לחבר טוב...

איזה אידיוט ומטומטם הייתי!! פתאום, אחיינו (ששלח אליי הקובץ, ע"מ לקבל הצעת-מחיר - מבלי לדעת, שדודו המטורף, כבר סגר עמי) מודיעני, שבכלל, מעולם לא הרשו לו לציון, לסגור שום-דבר ולא להזמין כלום ובכלל, יהיו מעוניינים, כנראה, במשהו אחר...

הם בכלל, לא ביקשו זאת מציון ולא אישרו לו, מעולם, למסור לי הסיפורים, או לסגור עמי, לגבי עריכתם - והם, בכלל, רצו משהו שונה לגמרי!! בכלל לא זה!!

כמובן, נסוגתי מייד, בהלם מכך, שכמעט הפכתי שותף מלא, לדבר-עבירה, של גניבה ספרותית והפרת זכויות-יוצרים.

ועכשיו, הוא טוען, שאני(!!) גנבתי ממנו(?!?) קובץ?!???

הווט דה פאק של השנה!!!!

בהלם מוחלט, ניגשתי לדלפק, מפוחד ומבועת, שילמתי החשבון פלוס טיפ, תוך שאני אומר להם, "האדם הזה מטורף, הוא אינו יודע כלל, מה הוא מדבר" ומייד, כמובן, הלכתי למשטרה (שם, הרי, כבר התלוננתי נגדו, לפני שהחלפתי מספרי, למספר חסום בגללו) - שם, רק אמרו לי, להוציא נגדו צו-הרחקה, בבית-המשפט של רחובות, בבקר יום ראשון - וזאת אעשה.

אם אתם חבריי, אם אני חשוב לכם - אנא, הפיצו דואל זה, לכל מכותביכם!!!!!!!

נכתב על ידי , 20/9/2013 23:01   בקטגוריות חלאות אדם, סכנה חמורה, פחד נורא, ציון אסף, רחובות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)