לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

הנה, ככה "השרץ דה-שמוקר" (סמרטוטון לאשכנזים צפונבוניים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי של


הוא "עיתון שמאלני", "תומך במחאה החברתית" (אליבא דבבונית המטומטמת, אור-לי בר-לב וחבריה המפגרים מרוטשילד) וכל שאר השיט הזה.



אבל = כמו תמיד בשעת-מבחן - כשבודקים אותם, קצת יותר לעומק, בהכרח מתפלק להם השטרסלר - או (במקרה מבחיל זה) המאור (או שמא נדייק: המחשך...).



וכבר מביעה המחשך תקוותהּ, לכינון הרייך הגרמני הרביעי = בהנהגת די פיהררין אהובת לבבהּ החולה - על-פני כל יבשת אירופה (ומן-הסתם גם מעבר לכך...). כי שוקן וקוראיו המתועבים, יודעים רק להצדיע "הייל קפיטליזם = הייל!!!!" במועל-יד.



ואני מבטיח לכם: אם, חלילה, ינצח החולדה (ימח-שמו-וזכרו!!!!) בעוד חדש בדיוק = גם אז, יפרסם האשכנזי הישיש שוקן, מקאמה שכזאת, לקפיטליסט הפשיסט, אהוב-לבבו... וכל נערי-רוטשילד ונערותיה, יוסיפו לשיר, "השרץ דה-שמוקר עיתוננו, אוהבנו כה!!!!!"
נכתב על ידי , 23/9/2013 06:12   בקטגוריות אשכנזים, הארץ, הכרה במציאות הקשה, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, חלאות אדם, פמינאציזם, פשיזם, ביקורת, פסימי, גרמניה, שוקן וקוראיו, חדשות רעות, החולדה, מרקל ימח-שמה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)