לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

איך קונים דירה בישראל?


אני אסביר לכם.
א' - יחד עם עשרת-אלפים בני-אדם נוספים במצבכם, מקימים אוהל.
ב' - לא זזים ממנו, ויהי-מה!!, עד לשינוי משמעותי במדינה.
ג' - מאהל ה-10,000, הופך לבירת ישראל דה-פקטו. העשירים יכולים להצטרף, אך מעתה ואילך, אין עוד למליאת-הכנסת כל תפקיד.
ד' - מאהל ה-10,000, מעביר חוק, לפיו דירה תעלה, אך ורק, 48 משכורות, בגובה השכר החציוני - ולא מעבר לכך.
ה' - לאחר העברת החוק החדש (וחוקים נוספים, בנגע לטבלת המחירים במדינה בכלל, כמו-גם לתנאי-ההעסקה, לשכר ועוד...), עובדים 6 שנים וחוסכים חוסכים חוסכים.
ו' - קונים דירה!! קולקול
(מתוך תגובה שלי בדיון בנושא בטמקא, מלפני שלושה חדשים בדיוק)
נכתב על ידי , 6/10/2013 22:21   בקטגוריות דמוקרטיה, כנסת ישראל, פעילות, תל אביב, רחובות, אופטימי, אקטואליה, צדק חברתי, ב' זה אהל, שובי רוטשילד  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)