לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

מה משמעות המושג "יהודי", בימינו?


יצור נבער, בעל פרצוף בהמי ומכוער, העובד, כבעל-בסטה, בשוק מחנה-יהודה, חובש כיפה (מן-הסתם סרוגה) לבנה גדולה, מעריץ את בית"ר, את ברוך גולדשטיין ואת יגאל עמיר, עונד תליון "חי", על הבסטה שלו, מודבקות מדבקות "כהנא צדק" ו"נחמן גמגמן" ובין תחביביו, צעקות "מוות לערבים מוות לסודנים מוות לשמאלנים", תוך קללות הומופוביות שוטפות.



כלומר: יצור, שישמח מאד לרצוח אותי.



זאת, מבחינתי, משמעות המושג "יהודי".



שאף-אחד, לעולם, לא יגדיר אותי ככזה בררררררררררררררררררררררררר
נכתב על ידי , 13/10/2013 14:15   בקטגוריות בהמיות, בני-אדם משוקצים, גועל נפש, גזענות, דוסיוּת, דת היא רעל, הכרה במציאות הקשה, חלאות אדם, חשיכה דוסית, יהדות, כהניזם, מטומטמים למיניהם, עדות המזרח, פרימיטיביות, פשיזם, שס, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)