לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

מספר הערות על המצב (ועל כמה אני הופך אנטישמי, יותר ויותר, מרגע לרגע...)


לפקידונת המסריחה במרפאת "רמז" ולכלל עובדי מוסדות-ה"רפואה" במדינת היהודונים ישראל בכלל: מעבר לכך, שזה בלתי-חוקי, לדרוש תשלום עבור בדיקה רפואית (ואת הטחורים הנעלמים-סוף-סוף שלי לא מעניין, אם זה "בהתאם לחוק" = בניגוד למה, שאי-אלו נשים=שדעתן-קלה חושבות, יש הרבה מאד חוקים בלתי-חוקיים במדינתנו, אז שבו ולִמדוּ קצת, יא-עַמות) ומעבר לזה, שלמנוע טיפול רפואי כלשהו, תוך התנייתו בכסף, נוגד את שבועת היפוקרטס (שמה להּ ול"רופאים" בני הגזע השמי?), הרי שגם רופאת-המשפחה שלי, במרפאת "חיים" וגם המוקדן המטומטם ב-2700*, לא טרחו לומר לי, שעליי להביא עמי 31 ש"ח...


 


אבל אל דאגה, פשוט בפעם הבאה, שאילושהם רופאים/אחיות/קלדניות/ווט-אבר ישבתו, כי רע להם ואין להם תנאים = אני, אישית, פשוט אחרבן להם על הפרצוף. אתם פגעתם בי? אני אפגע בכם. אתם יודעים, להיות נבלות? אני יודע להיות נבלה, הרבה-הרבה יותר טוב.


 


======================================================


 


עכשיו בכנסת (שסוף-כל-סוף, לאחר חדשיים וחצי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! של בטלה פתולוגית, הואילה, בטובהּ, לשוב לעבודה... כמובן, אנשינו הטובים שם, ניסו לדרוש, את קיצור הפגרה המטורפת - אבל, אין לנו, אפילו שליש מן המליאה...עצובעצוב): דיון דחוף בזה, שאוי ויי איזמיר, איסטנבול ואנקרה: אסרו, על כמה יהודים באירופה, להתעלל = בצורה מפלצתית, מזעזעת ובלתי-נתפסת - בתינוקותיהם חסרי-הישע... חכו, הנה רשימת המוזמנים המחליאה:



  • משרד החוץ (=הטינופת הכהניסט ההוא אלקין, עד שהזיכוי התפור לליברמן, יושלם כיאות)

  • המשרד לשירותי-דת (שכבר מזמן-מזמן, צריך היה לפרק... תפקידו היחיד: סידור-עבודה לאייאתוללות ולמולות)

  • מרכז רבני-אירופה (המתעללים בתינוקות, כאמור)

  • ועידת רבני-אירופה (יש להם עוד ארגונים, לנבלות הסרוחות???)

  • הסוכנות היהודונאצית (כן, אלה האוסרים, בשותפות מלאה עם קרן-קיימת-לכהנא, על מכירת-דירות למי, שאינם ארים - אה, יהודונים טהורים...)

  • ההסתדרות הציונאצית העולמית (כן-כן, הכנופייה המתועבת, שעצם-קיומהּ מוכיח, את נכונות הפרוטוקולים של זקני-ציון...)

  • הקונגרס היהודוני העולמי (כנ"ל)

  • הקונגרס היהודוני (אה, יש "עולמי" ויש סתם?)

  • איגוד הארגונים היהודוניים באירופה (כלומר אלה, המשתפים-פעולה עם ההסתה האסלאמופובית, של הניאו-נאצים אהובי-לבבם והמארגנים הפגנות-תמיכה, של גלוחי-ראש, בישראל-של-ביברמן)

  • המרכז הירושלמי (הא??) לענייני ציבור ומדינה (WTF??)

  • ארגון יוצאי מרכז-אירופה (בטח כמה ישישים במצב-קטטר, שישכחו, במהלך-הדיון, היכן שמו את השיניים...)

  • המכון למדיניות העם היהודוני (האמונים, לצד הנוצרינאציות מן הבייבל-בלט ומארין לה-פן, על בניית התכנית, ל"פתרון סופי" ל"בעיה המוסלמית"...)

  • ועוד אי-אלו חפצים חשודים


 


מישהו, האמון על זכויות-הילד?




איזשהו אדם, המתנגד להתעללות מפלצתית, בתינוקות חסרי-ישע, שלבד מלבכות, אינם מסוגלים, בכלל, להתנגד לזוועה, אשר הוריהם המתועבים ואי-אלו קנאי-דת טאליבאניים = החיים, עדיין, בתקופת בר-כוכבא!! - מעוללים להם?




חלילה!!!! כי "כולנו יהודים, / ובתינוקות מתעללים... / מתעללים במאה אחוז... / גם השווארצע-חייע וגם האשכנאצ"...




======================================================




נו, עכשיו כבר ברור לכםן, אני מקווה, עד כמה אני מת כבר לעוף מפה?????


 


תוספת, 11:55: פייגלין, מדבר על "אירופה הטבולה בדם" ועל "אין גרמניה אחרת"...


 


פייגלין הזה.


 


 


 


 


 


אני את שלי אמרתי!!!!



עדכון נוסף: 12:28: קבלו תוספת: גם אגודת אפרת בעייסק.

נכתב על ידי , 14/10/2013 11:31   בקטגוריות אשכנזים, אתאיזם, בהמיות, בני-אדם משוקצים, גועל נפש, גזענות, דוסיוּת, דת היא רעל, האימפריאליזם העולמי, הכרה במציאות הקשה, המצב חראגיל, התעללות בחסרי-ישע, התעללות בילדים, חדשות רעות, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, חשיכה דוסית, יהדות, ישראל מול אירופה, כהניזם, כנסת ישראל, לבטי-הגירה, עדות המזרח, פרימיטיביות, פשיזם, צביעות ושקר, צדק, ציונות, שס, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)