לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

זהו-זה. גמרנו.


אנשים, המתעללים בילדיהם / בתינוקותיהם(!!),

 

אנשים, המאמינים, שמקומי ומקום-חבריי בכלא, או שיש לטרנספרנו מכאן,

 

אנשים, המשתמשים בי, ככלי פסיבי להאזנה לתסכוליהם, מבלי להתעניין בי באמת,

 

אנשים, המצפים ממני לומר אמן אחריהם, ללא שום כבוד שהוא לדעתי והמוכנים רק להשמיע, אך לעולם לא לשמוע,

 

אנשים, המתייחסים לאוייבי המרים ביותר, כלחבריהם הקרובים,

 

אנשים, החושבים שאם אני עני, או חסר-תעסוקה, אז אני פחות בן-אדם מהם ואפשר, על-כן, להשפילני בכיף,

 

כל אלה (לעזאזל, הם יודעים היטב מי הם) אינם יכולים עוד, להיחשב לחבריי; לא כעת, ולא בשום זמן.

 

 

 

כי מוטב לי, כבר, להיות בודד לחלוטין - מאשר להסתופף בקרב אנשים, שאני מתעב אותם והם בזים לי, אבל ממשיכים להיפגש, העיקר לדבר עם יצור חי ולא עם הקיר...

 

נמאס לי, נשבר לי, אני חולה לחלוטין, כבר, מכל העסק הזה.

 

 

יש בני-אדם, שאני מעריך באמת ושהם (כך אני מקווה, לפחות...) מעריכים אותי באמת. אלה חברי-אמת ודי לי בהם.

 

כל שאר האנושות, מוזמנת, בחום, ללכת ולהתאבד.

נכתב על ידי , 15/10/2013 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)