לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

כנסו, כנסו!! גדעון לוי, רשמית מאבד שפיות!!!!


הנה מה, שלגדעון לוי, אביר זכויות-האדם (בתנאי שהאדם דנן, דובר ערבית = מה שמר לוי, כמובן, לא טרח ללמוד לעשות מעודו... - כשפת-האם, ולא עברית חלילה...), יש לומר, על החולדה; לא נגענו!!



הוא ראש עירייה מצוין. טייס הקרב למד עם השנים להנמיך עוף, להצניע לכת, להפציץ פחות ולבנות יותר. הוא ראש עיר מצוין כי בזמנו נהפכה עירו החדשה, שהיא עירי הישנה, למפלט האחרון בישראל.
 
 בגלל תל אביב של רון חולדאי אפשר להמשיך לחיות בארץ הזאת.



(יש עוד פנינים, אבל נסתפק בפתיחה זו...)



ותגובתי ל...דבר הזה:



מה?!??



גדעון לוי,

בזאת הוכתרת, רשמית, במדליית ה"גרייטפול דאק" של השנה. של השנה אמרתי? של העשור. ועוד דבר: מסתבר, שמי שמתנגד כל-כך, להפרת זכויות-אדם, מעבר לקו הירוק = דווקא לגמרי תומך בהן כאן...



אם זה "תומך העניין הפלשתיני", אז בינו, לבין קובי שניץ ונריה ביאלה  = שהעניין הפלשתיני יחפש אותי; מצדי = שיטרנספרו את כולם, על תומכיהם ואוהביהם עמם.



הנה הברווז (או האווז...), שנשמתו נכנסה, כנראה, לגופו של גדעון לוי = לשעבר בן-אדם בריא בנפשו:







עדכון, למחרת אחה"צ: ראו זה-פלא - תגובתי-שלי, התוקפת את הבליו, כלל לא התפרסמה...

מסקנה: שוקן וחבריו, מוצצים, באינטנסיביות, את הזין של החולדה.

מסקנה: כל כותבי "השרץ דה-שמוקר" = לרבות הטינופת המבחילה ההיא מן ה"משמר אנטי-החברתי" ו"חדר-המצב", אור-לי (או, ליתר-דיוק: חושך-לי...) בר-לב - מוצצים, באינטנסיביות, לחולדה...
נכתב על ידי , 16/10/2013 19:07   בקטגוריות גדעון לוי, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, דמגוגיה ריקה ובוטה, החולדה, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, חלאות אדם, טמטום פתולוגי, מטומטמים למיניהם, מפלגת העבודה, פיגור שכלי, פשיזם, צביעות ושקר, שוקן וקוראיו, תל אביב, אקטואליה, הבחירות המוניציפאליות, מטורפים למיניהם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)