לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013


ה-22.6.2012: דפני נעצרת באלימות, ידהּ נשברת במכוון וטיפול רפואי, נמנע ממנהּ. למחרת כולאים את כולנו ב"לאומי" ולוקחים, 89 אנשים טובים, לפי-הגיהנום.

הכליאה בלאומי - ניתן לראות, בדיוק, מה אירע - וגם מה גון-עורם המסריח, של בריוני-הגסטאפו...



http://j14.org.il/articles/27768

ה-22.1.2013העם! דורש! קפיטליזם חזירי!, טייק 1: רוב מוחץ ודורס, מוענק למפלגות הקפיטליסטיות, בעוד שהמפלגות הסוציאליסטיות (גם בהרחבת המושג, ע"מ לכלול בו את "יהדות התורה" ואת התנועה האסלאמית... אחרת, זה יותר קרוב לחמישית), מקבלות פחות משליש מן הקולות.

ה-22.10.2013: העם! דורש! קפיטליזם חזירי!, טייק 2: רוב מוחץ ודורס, מוענק לחולדה. יריבו המרכזי, הורוביץ, משתרך שנות-אור מאחוריו - ואילו מדואל = שווארצע, סטרייט, להומופובים צפופי-הפיגמנטים של הדרום, לא אמורה להיות, שום בעיה שהיא איתו (כמו שיש להם, כפי שטענה לפניי פעילה מרכזית מטומטמת, בחד"ש/"עיר לכולנו", בעיה עם ההומוסקסואל האשכנזי הורוביץ... כי הומופוביה ושנאת-אשכנזים, הינה דבר לגיטימי לחלוטין ואף נכון, אליבא ד"""חברתיים""" למיניהם...) - בכלל לא בתמונה; קיבל, רק, אחוז חד-ספרתי, של תמיכה.

המסקנה שלי: לשווארצע-חייעס מדרום ת"א, לא רע בכלל!! נהפוך-הוא, טוב להם = משום-כך, הם בעד המשך הסטטוס-קוו (כלומר: המשך הרביצה, בתוך מקווה-מים עומדים, תוך ריקבון-עצמי, עם כל הברחשים והיתושים): ביבי רה"מ - ובראש-ת"א: חולדה.

שלא תעזו לצפות ממני, להישאר במדינת הקקי=אל המסריחה והמטונפת הזאת, עם כל סוגדי-הקמיעות צפופי-הפיגמנטים (יעני "PEOPLE OF COLOUR") מהררי-האטלס.

ושלא תעזו לצפות ממני, להישאר יהודון מושתן.

האופציה האחת והיחידה, הניצבת לפני כל אדם הגון, בעל מנת-משכל ממשית כלשהי: הגירה לאירופה, התנצרות וניתוק כל קשר שהוא, עם כל הנותרים כאן, במזה"ת השחום.

מאחל לת"א, ריקוּן מהיר-מהיר, מכל תושביה הבריאים והשפויים - ואז השמדה, בפצצת-מימן הולמת וטובה,

דניאל קלטי, עוד-מעט-קט מברלין.

נכתב על ידי , 23/10/2013 17:17   בקטגוריות Knowledge, lies, אמנון לוי, ב' זה אהל, בהמיות, בני-אדם משוקצים, בעלי-ההון ימח-שמם, בריחת מוחות, ברלין, גועל נפש, דמוקרטיה, הבחירות המוניציפאליות, החולדה, הכרה במציאות הקשה, המצב חראגיל, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חדשות רעות, חלאות אדם, מטומטמים למיניהם, עדות המזרח, פיגור שכלי, פעילות, פרימיטיביות, צביעות ושקר, צדק, צדק חברתי, שכונת התקווה, שלי יחימוביץ', שס, תל אביב, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)