לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

מקורב לחולדאי: "הוא יפנה את הזרים מהעיר... זאת הקדנציה האחרונה, יותר הוא לא יתמודד".


עאלק, "יותר לא יתמודד"...

יותר לא תהיה לו תל-אביב, להתמודד בהּ!! הוא קברנהּ הרשמי, של העיר הזאת.

רק את הזרים יגרש?! הוא יגרש את כל מי, שאינו בעל-הון!! גם את כל הצעירים והאמנים והבליינים, כמו גם את כל הערבים ואת כל העניים בדרום!!

אבל - אוקיי. זה מה, שהמטומטמים השווארצעס בחרו? אז זה מה שיהיה, אִכלו מה שבישלתם!! אני עוזב.
נכתב על ידי , 24/10/2013 10:32   בקטגוריות בהמיות, בני-אדם משוקצים, בעלי-ההון ימח-שמם, בריחת מוחות, ברלין, דמוקרטיה, דת היא רעל, הבחירות המוניציפאליות, החולדה, הכרה במציאות הקשה, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, חלאות אדם, טמטום פתולוגי, יהדות, ישראל מול אירופה, כהניזם, מטומטמים למיניהם, מפלגת העבודה, עדות המזרח, פיגור שכלי, פליטים, פרימיטיביות, פשיזם, שכונת התקווה, שלי יחימוביץ', שס, תל אביב, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)