לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

אין מלים. פשוט, אין מלים!


ראו, למשל, את הפיגול הזה: "להסתכל לבשר בעיניים || התנועה לגידול הומני מנסה להפחית את סבל בעלי החיים" אין שום בעיה, במקרה נדיר זה, עם ה"פרמיום" של הסמרטוטון לאשכנזים צפונבוניים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי של עצמם, "השרץ דה-שמוקר" - נהפוך-הוא: בזכותו נחסכות מאיתנו, תודה לאל-שאינו-קיים, תמונותיו של איזשהו טינופת "רוחניק" (בעיני-עצמו בלבד, כמובן) - מן-הסתם עם עור חיוור, נמשים ורעמת-תלתלים (כרגיל אצל תושבי מצפי-הצפון, באדמת-הגליל השדודה-בידי-ילידי-אשכנז) - עם חיוך מכאן ועד להודעה חדשה, בטרם ירצח את הכבשה ("בהומניות", כן. רצח זה דבר הומאני מאד, כידוע!! מאד הומאני, במיוחד למען אלוהי-המנגל!! בלעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע), על-מנת לספק כמה דקות של אושר, לחיכו המטונף.

 

כי המרצחים הללו, הם "הומאניים". כן, מה הומאני הדבר, ללטף כבשה, להביט בעיניה - ולתקוע בהּ סכין!! ממש כמו לחייך, לילדתך הקטנה, ב"אהבה" אין-קץ, בטרם תתפסנהּ בגרון ותטביענהּ בירקון, או להביט ב"אהבה" בחברתך, לפני (ואולי גם אחרי...) שתתקע להּ איזשהו בוקס בפרצוף... כן, בטח, מאד הומאני ונאור, לרצוח חיה!! מאד!! כמה הומאני ורגיש, לקחת חיים, לרצוח, יצור אחר, נטו כי מתחשק, כך-לפתע, לבלוס איזה קבב טוב!!

 

הפתרון היחיד, לטיפול בחלאות: הכרזה, על המושג "רצח" (והעונש ההולם עליו), כתקף - מרגע זה ואילך - לא רק לבני "הגזע העליון" (הארים / בני-האדם), אלא לבני כלל הגזעים כולם (כל האנשים / החיות).

 

ואז חלאות מצחינים (אכילת-בשר, גורמת להצחנה; בעד זה, קרניבורים הם יצורים דוחים כל-כך), דוגמת הלידור לוי המטונף הזה - והגרופית המבחילה שלו, רונית ורד - כבר יפסיקו לחייך... יהיה להם קצת קשה לעשות זאת, ממשכנם בכלא!!

 

צמחונות עכשיו - קרניבורים למאסר!!!!!!!

נכתב על ידי , 21/11/2013 22:35   בקטגוריות בני-אדם משוקצים, גועל נפש, די לזכויות-הפושע, היידה זכויות-הקרבן, הפשיעה המשתוללת והפתרון היחיד לה, הארץ, חולי-נפש, חלאות אדם, ניצול מזעזע, צביעות ושקר, צמחונות וטבעונות, אקטואליה, ביקורת, רוצחים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)