לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

רק 53% מן המתפקדים, הטריחו-עצמם להצביע, בבחירות הפנימיות ב"עבודה"


מישהו יכול, אולי, בבקשה, להסביר לי, למה, לעזאזל, אנשים מטריחים עצמם, לשלם מסי-חבר ולהתפקד למפלגה, אם אינם טורחים, אפילו, להצביע בפריימריז בהּ???



אינני מבין מה קורה פה!! היעדרות מרבית מתנגדי-החולדה, מן הקלפיות בבחירות בת"א, היתה מוזרה דיה - אבל, עכשיו זה???



אולי מישהו, שוטף את מוחות-הציבור (באמצעות מסרים תת-הכרתיים ברדיו, טלוויזיה וכיו"ב), על-מנת שימנע מהצבעה - בכל בחירות שהן?
נכתב על ידי , 22/11/2013 01:40   בקטגוריות איתן כבל, ב' זה אהל, בעלי-ההון ימח-שמם, דמוקרטיה, הבחירות המוניציפאליות, הארץ, החולדה, הפריימריז לראשות ה"עבודה", הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חברה וכלכלה, חדשות רעות, טירוף מוחלט, יצחק הרצוג, כנסת ישראל, מטומטמים למיניהם, מטורפים למיניהם, מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, מיכל בירן, מתמטיקה פשוטה!!, סכנה חמורה, סתיו שפיר, פחד נורא, פעילות, פשיזם, צדק, צדק חברתי, קצת אמת, שובי רוטשילד, שלי יחימוביץ', תל אביב, תלוי רק בנו, אינטרנט, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)