לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

תגובתי לפסק דין תקדימי: בית־דין רבני, הטיל קנס על אם, שסירבה להתעלל בתינוקהּ


אני בעד לקחת, את כל הדיינים הללו ואת כלל התומכים בהם ובהדרגה, באיטיות וללא-כל-הרדמה, לקצץ, קטעים-קטעים, את כל איברי-גופם, בזה אחר זה, עד שמרוב כאב, ינפחו את נשמתם הסוטה.



ידיעות כאלה, גורמות לי לרצות להעלות באש, את כל בתי-הכנסת עלי-אדמות - כאשר המתפללים הבהמיים, ממלאים אותם עד-אפס-מקום - וכך להיפטר, אחת ולעולם, מכל המנוולים כולם.



על החילונים להתאגד, בדומה לאוייב הדוסי ולהטיל חרם ונידוי, על כל המוכנים, להתעלל כך בתינוקותיהם, או להתחתן/להתגרש ברבנות. בנוסף לכך, על כלל החילונים להתחייב, שלא לתמוך בשום מפלגה, שתתנגד להפרדתן, המוחלטת והמלאה, של הדת והמדינה.



במלחמה כמו במלחמה: יחד נְרַסֵּק אותם.

ולאחת התגובות: הרבנות יכולה לעשות, כל שיעלה על רוחהּ בישראל, כי מרבית ה"חילונים", הם למעשה דוסים חשוכים בנשמתם, המרגישים רגשי-נחיתות וביטול-עצמי שאין-משלם, לעומת "היהודים האמיתיים, הרוחניים והנפלאים הללו, המשמרים מסויירת ישרוייאל סבו" מן הישיבעס... הרי כל השנים, יש רוב חילוני מוחלט בכנסת וגם היו, פה ושם, ממשלות ללא-דוסים; מדוע הדת, עדיין, לא הופרדה מן המדינה? מדוע הרבנות עדיין קיימת וממומנת ושולטת בכל? יותר מכך - מדוע ה"חילונים" (עאלק) מוסיפים ללכת כצאן-לטבח להתחתן ולהתגרש ברבנות ולהתעלל בתינוקותיהם, בעוד שהדבר היחיד(!!), אותו הם מבקשים: שלא יגבו מהם, תשלום גדול מדי על כך... משלמותם הגופנית, של תינוקותיהם הזעירים, חסרי-האונים, לא אכפת להם כהוא-זה - רק משלמות חשבונות-הבנק שלהם!!

לו כלל ה"חילונים", היו חילונים *באמת*, היתה הרבנות נעלמת.



נכתב על ידי , 26/11/2013 19:12   בקטגוריות אתאיזם, בהמיות, בני-אדם משוקצים, גועל נפש, דוסיוּת, די לזכויות-הפושע, היידה זכויות-הקרבן, דת היא רעל, הימין בישראל ובכלל, הן אפשר, הפשיעה המשתוללת והפתרון היחיד לה, התעללות בחסרי-ישע, התעללות בילדים, זכויות-אדם, חדשות רעות, חולי-נפש, חופש לכל, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, חשיכה דוסית, טירוף מוחלט, יהדות, כהניזם, כנסת ישראל, מטורפים למיניהם, פעילות, צדק, שס, תלוי רק בנו, אקטואליה, דת ומדינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)