לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

אתם יודעים, תמיד אומרים, "הישראלים קולניים / חסרי-תרבות / גסי-רוח"...


נמאס לי.

 

במרוצת השבועיים, בהם התגוררתי בשתי אכסניות-נוער טובות בברלין ("שלושת החזרזירים" הסבירה, בשטרזמן-שטראסה, במערב ליד אנהלטר-בנהוף ו"זינגר 109" המעולה, בזינגר-שטראסה, במזרח ליד ינוביץ'-בריקה), פגשתי גרמנים, צרפתים, הונגרים, סינים...

 

ו - נשבע לכם!! מכל אלה, אני הייתי הכי-הכי נקי, שקט, עדין ומסודר (ואין לכם מושג, איזה בלגניסט פתולוגי אני...). חלק מן הגרמנים, התנהגו בבהמיות כזאת, ששום ישראלי, מעולם!!, לא התקרב אליה!! גם לא הפרימיטיבי בילידי היציע המזרחי של בית"ר!! ההונגרים צרחו וקרקרו, עד לב-השמיים, הסינים התנהגו בקולניות וולגארית ובלתי-נסבלת והצרפתים - שלא נדע.

 

כל אלה, היו הרבה יותר קולניים, רעשניים, וולגריים, גסי-רוח ומלוכלכים, מכל ישראלי, שפגשתי מימיי!!


אז - מספיק כבר, די עם האנטישמיות-העצמית הזאת. נשבר לנו מזה. יש לישראלים, די והותר חסרונות אמיתיים; אין שום צורך, לבדות נוספים יש מאָיִן.

נכתב על ידי , 30/11/2013 18:01   בקטגוריות ברלין, גרמניה, דמגוגיה ריקה ובוטה, טיולים, ישראל מול אירופה, צביעות ושקר, קצת אמת, תיירות, ביקורת, אכסניות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)