לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

הגדה הסטאליניסטית: מדחי אל דחי


לאחר, שבפברואר האחרון, פרסמו אנשי חד"ש ת"א (המפלגה הסטאליניסטית הציונאצית וחוגי-חרבון יהודוניים וערבושיים) מאמר, המביע הערצה ל"שמש העמים" (או, שמא-נדייק: חושך-העמים), יוסף ויסריונוביץ' סטאלין, הגדיל אמש, אספסוף מושתן זה, של סוגדי ברית-המועצות זכרהּ-לברוך-שפטרנו-ממנהּ (האומה, שהיתה קומוניסטית, כמו שאני קומקום-סחלבּ), לעשות ופרסם מאמר שלם, פרי-מקלדתהּ של הטינופת בת-החרא, נריה ביאלה (שותפתם לדרך של קובי שניץ, ליהי רוטשילד וכיו"ב מריעין-בישין מתועבים, מן הימין הערבי הסלאפי החשוך, המכונה "סולידאריות שייח' ג'ראח'" ו"תעאיוש" - שבמקרה, לחלוטין בטעות, מדבר עברית; כל קשר בינם, לבין שמאל, הוא פחות ממקרי: הוא פרי-הזיה, בלבד).

 

הנה תיעוד-העבירה:

 

תזכורת, למי הם נריה ביאלה וחבריה

 

אישית, אני ממליץ לחד"ש, שלא לרוץ כלל בבחירות הכלליות הבאות; כי, אם כן ירוצו, הפעילות היחידה שלי אז, תהיה לוודא, שלא יעברו, כלל ועיקר, את אחוז-החסימה, אלא יושלכו, כהולם וכיאות, היישר לפח-האשפה של ההסטוריה, הם והתעאיושים הפסיכופאטים שלהם עמם.

 

ומצדי, שהדבר יגרום לעליית ליברמן, לראשות-הממשלה; לי לא אכפת.


עד שייווצר, כאן בארץ, שמאל אמיתי של ממש - ולא החנטריש, הסטאליניסטי-סלאפי, המכונה חד"ש.

נכתב על ידי , 1/12/2013 22:42   בקטגוריות אין תקווה, גועל נפש, השמאל הישראלי, חדש, חולי-נפש, חלאות אדם, כולם אותו חרא, מטורפים למיניהם, פמינאציזם, פרימיטיביות, פשיזם, צביעות ושקר, צדק, קצת אמת, אקטואליה, ביקורת, פסימי, נריה ביאלה, תעאיוש, סולידריות שייח' ג'ראח', ה"""שמאל""" הסלאפי, ימין ערבי דובר-עברית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)