לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

עם הרבנות, האמת, אין לי בעיה.


גם עם ביבי אין לי בעיה. אפילו לא עם שרה.

 

כל אלה ורבים אחרים, פשוט, משתמשים בכוח שנתנו להם. נתנו להם כוח, אז הם משתמשים בו!!


עם מי, שמוכנים היו לתת להם, את הכוח הזה, יש לי בעיה.


איתם כן.


עם כלל מצביעי-הימין (נאצים כולם, בכל מקום בעולם).


עם כל העאלק-חילוניים, הרצים לרעבעצענים על-מנת להתחתן, להתגרש ובין לבין, על-מנת להתעלל בתינוקותיהם בצורה מפלצתית עבורם (לטלטל אותו, לחתוך לו את הזין, לרסק לו יד... אין שום הבדל), או על-מנת שיגידו להם, שהמסעדה שלהם לגיטימית, או סתם איך להיות יהודונים מטומט - אה, טובים יותר.


איתם יש לי בעיה גדולה מאד-מאד!!!!!


עם אנשים, הבולסים סנדביץ'-חזיר-בגבינה ביום-כיפור, אבל בכל צומת באמת-משמעותי בחייהם, הולכים לרבנות ומהללים רעבעצענים, על-מנת להתבכיין אחר-כך לכולנו, אוי, כמה שזה איום ונורא, ש"צריך" רב!!!


לא צריך שום רב. אתם צריכים שכל.

נכתב על ידי , 20/12/2013 05:25   בקטגוריות מטומטמים למיניהם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)