לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

"מסתננת" תקרא לסבתא שלך


כן-כן, לסבתא שלך, ש"הסתננה" לפה ממרוקו או מרוסיה, מעיראק או מפולניה.

 

לך תקרא להּ מסתננת = ואז, לך טרנספר את התחת שלך, בחזרה לחור, ממנו הגעת!!

 

אה, אתה "יְעוּדִּי"? וזאת "מֵדִּינָּא יִאוּדִּיט"?! באמת?!??

 

לך קרא בתנ"ך, כיצד יש להתייחס, למבקשי-מקלט - וכיצד התייחסו אליהם, למשל, בסדום!! שעל-כך נענשה... שנאמר "ואין איש, מאסף אותם ללון... איה האנשים, אשר באו אליך, הוציאם אלינו ונדע"... (כלומר: נדע מי הם ואם יש להם ניירות, המאשרים להם לגור פה, בסדום-אשר-בשכונת-מרוקאי-התקווה...)

 

ואז תבין (תקוות-שווא, אני יודע...), איך כל בהמות-כהנא, בעלי כיפת יגאל עמיר הסרוחה, על הראש הריק והפיגמנטים העודפים, על הפנים המכוערים, הם אנשי-סדום = ועם-עמורה...

נכתב על ידי , 7/1/2014 08:48  
הקטע משוייך לנושא החם: פליטים או מסתננים?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)