לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

זה-עתה, נתקלתי בדבר-הבל אידיוטי, מן המעלה הראשונה


קר בארה"ב כרגע, קר מאד אפילו.


עקב הקור העז, האקדמאים, כנראה, מבלים זמן רב במסיבות למיניהן, בהן לקחו כל-מיני חומרים, שהשתיקה יפה להם ושהשפעתם ניכרת, כמובן, במחקריהם הנוכחיים.


קחו, למשל, את דבר ההבל הבא: המשקה שלך, מלמד על נטיותיך הפוליטיות. את הקשקוש, באינגלסקי כמובן, תוכלו לבחון כאן. די יהיה אם נציין, שלפי דבר-ההבלות הזה, אני, בעצם, רפובליקקי מתון-יחסית, שאינו בטוח במאה אחוז, אם יטרח להצביע בכלל וגם יש מצב, שיטה, בסופו-של-דבר, להצביע לדמוקרטים, לא יודע עדיין; קול צף, עם נטייה קלה ימינה, בקיצור. אתםן הכי מוזמנותים, לעיין בבלוגי ולראות, אם זה מי שאני...מוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשון



זה מה שקורה, כשהופכים משחק-שתייה מפגר, במעונות-האוניברסיטה, למחקר "רציני"...



במקום אחר (או אולי באותו המקום, אינני בטוח לגמרי), משליכים שני "דוקטורים", את כספי משלמי-המסים שלהם (נו = זבש"ם... לפחות, לא פה), על סקירת ה"רשתות החברתיות", בחיפוש אחר... מסרים מוצפנים, ממבקרים מן העתיד, שנסעו בזמן.



לו אני אזרח אמריקקי, הייתי באמת מודאג עכשיו, מודאג מאד אפילו. כמו שזה, זאת סתם בדיחה.חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 7/1/2014 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)