לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

לא, אין לי עבודה ולא, אין לי ולו שמץ-כוונה לחפש


יותר ויותר אנשים, כתמיד, מייעצים לי לנסות, שוב ושוב, לרדוף אחרי עבודות כלשהן.


 


אינני מדבר על המפגר המטומטם, שצרח עליי לגשת, ללשכת-האבטלה, על-מנת להיות מושפל שם שוב, בידי כושונים ופא-רוסקים למיניהם, לסוגיהם ולזניהם (כושונים ופא-רוסקים מן הזן היודו=נאצי, למי שמעדיף לשחק אותהּ, כאילו לא הבין, לא מזן הגון כלשהו). הוא קוף פרימיטיבי ולא מעבר לכך. טיפשי היה זה, מצדי, לצפות ליותר, מצד מכחיש-אבולוציה...


 


לא, אני מדבר על כל אותם דורשי-טוב (באמת!!), שאומרים לי, שאם אמצא עבודה, מצבי ישתפר...


 


אז ככה:



  • רק פסיכופאט מטורף ומפגר בשכלו, יעשה שוב ושוב משהו, שנכשל אינספור פעמים לפני-כן, במשך שנים על-גבי שנים!!, מתוך תקווה פסיכוטית הזויה, שהפעם, התוצאה תהיה אחרת. מעולם לא יצא, שום טוב שהוא, מאיזשהו חיפוש-עבודה, לא במקצועי ולא שלא במקצועי. התוצאות היחידות, היו: ניצולי בפחות משכר-המינימום (ולך תתבע!! פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח), יחס תת-אנושי, השפלות לאין-מספר (מצד שווארצע-חייעס למיניהם, לסוגיהם ולזניהם, ילידי הרי-האטלס והררי-ח'ימיאר וחרא), לקוחות עבודות-תרגום, המשתמטות מתשלום ובקיץ האחרון: איומים והטרדות, מאת סטוקר פסיכופאט. די!!!! קצתי בזה, אינני משפיל עצמי עוד, לפני אנשים, שהידע והנסיון שלהם, הם אפס מוחלט, בהשוואה לאלו שלי!!!!

  • הדבר האחד והיחיד, החיובי במצבי כעת, הוא ש - לכל-הפחות!! - אני אדון לזמני. בניגוד מוחלט, לכל העבדים והשפחות = המחוייבים להימצא, במקום-עבדותם, בזמנים, שפיהרר-המקום, קבע עבורם (עבדות. פשוט עבדות, נקודה!!) - אני, דַּנִּיאֵל קֶלֶטִּי, אדם חופשי. כשפעם ביובל, נופלת בחלקי, איזושהי עבודונת זעירה, יכול אני לקבוע, אם אשב ואעבוד עליה, בשמונה בבקר, בשתיים בצהריים, בתשע בערב, או בשלוש לפנות-בקר. איך שמתחשק לי!! והחופש הזה, חברותים, יקר לי לאין-שיעור, יותר מכל דבר, שאולי אוכל לקנות, בכסף מעבדות כלשהי... כן, גם יותר מחיי, אם זה יגיע לכך, יום אחד.


 


מקווה, בכל לבי, שהעניין הובהר - אחת ולתמיד!!


 


כי מוטב, לאין-שיעור, למות חופשי, כגבר אמיתי - מאשר """לחיות""", כעבד עלוב וצייתן ברררררררררררררררררר...



ובלאו-הכי, תקופת-החיים הנוכחית, היא, ברובהּ, סיוט מתמשך.

נכתב על ידי , 13/1/2014 20:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)